جستجو در تمام متون و مستندات کارگیک
Dkhodro_nba
carworks_b2
carworks_nba
samin_ba
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

CG_Service_0

فیلم سرویس کاربراتور موتورسیکلت هوندا سی جی 125


آموزش تصویری تمیزکردن کاربراتور موتورسیکلت CG125

گاهی اوقات می شه موتور ریپ میزنه، گاز خور جالبی نداره، موتور بی حاله، یا اصلا موتور روشن نمی شه، و یا از ریز کاربراتور بنزین میریزه (فلوت می کنه) بروز همچین مشکلاتی به علت یک چیز می تونه باشه اون هم مشکل کاربراتوره.
کاربراتور قطعه ای از موتور نیست که به همین راحتی ها خراب شه، بسوزه یا فرسوده شه، معمولا عمر زیادی داره، ولی برای اینکه بازدهی خوب و بهتری داشته باشه نیاز هست هر از چند گاهی تمیز کاری شه.
توی موتور با توجه به فیلتر هایی که که وجود داره، فیلتر داخل باک و فیلتر بعد از شیر بنزین (البته اگر توی موتور شما وجود داره) اجسام درشت نمی تونن وارد کاربراتور بشن، ولی زنگ آهن، براده آهن، خاک و آب همیشه باعث مشکلاتی می شه.
موتور هایی که تازه باش چون باک و لوازم مرتبط با اون تازه هستن این امکان وجود داره که گرد و خاک و براده آهن توشون موجود باشه و موتور هایی که سنی ازشون گذشته باشه احتمال وجود زنگ آهن، خاک و آب همیشه توشون هست.
برای اینکه موتورتون سرحال باشه گاز خورش وحشی باشه، بهتره یه سوخت پاک بهش بدید، با تعویض و شستشوی فیلتر بنزین و کاربراتور!به همین دلایل من هم تصمیم گرفتم کاربراتور موتورم رو تمیز کنم.

اول: راه های دسترسی به کاربراتور رو باز می کنیم

CG_Service_1
CG_Service_2

مرحله دوم: بست لوله لاستیکی رابط کاربراتور و محفظه فیلتر هوا رو باز می کنیم

CG_Service_3

مرحله سوم: سوزن کاربراتور رو باز می کنیم تا سیم گاز از کاربراتور جدا شه، در پوش قسمت بالای کاربراتور رو باز می کنیم و با احتیاط سوزن رو می کشیم بیرون.

CG_Service_4

 مرحله چهارم: پیچ های اتصال کاربراتور به سیلندر رو باز می کنیم

CG_Service_5

مرحله پنجم: کاربراتور به راحتی جدا می شه

CG_Service_6

مراقب سوزن کاربراتور باشید، ممکنه با ضربه یا فشار تغییر شکل بده که در این صورت باید به فکر یه سوزن دیگه واسه کاربراتور باشین.
با همین سوزن و قسمت بالاییش که توی تصویر می بینید می شه میزان مصرف سوخت رو به صورت مقدماتی کاهش یا افزایش داد.

CG_Service_7

مرحله ششم: کاسه ی زیری کاربراتورو باز کنید، سه تا پیچ داره، مطمئنا توی این کاسه باید بنزین باشه، از حالا به بعدش دیگه دست خودتونه با رعایت احتیاط می تونید کاربراتور رو بشورید

CG_Service_8

کاربراتور در عین پیچیدگی خیلی سیستم ساده ای داره، وقتی بازش کردین می تونید متوجه شین چطوری کار می کنه، همین طور که توی تصویر می بینید داخلش خیلی پیش و سوراخ و سوپاپ داره، مراقب باشید تنظیماتی رو بهم نزنید، هر کدوم از اون پیچا و سوراخ ها برای تنظیم یک قسمت کاربراتوره که بحث مفصلی داره واسه خودش و از موضوع بحثمون خارجه، به موقعش به اون ها هم می رسیم.
بعد از باز کردن کاربراتور مطمئنا ته کاربرات باید زنگ آهن خاک یا حتی آب دیده شه، با استفاده از یه برس کوچیک و بنزین می تونید خیلی ظریف و با حوصله تمیزش کنید، دقت کنید که تمام سوراخ ها و تنظیمات تمیز و دقیق باشه. یه براده آهن ۰٫۲ میلیمتری توی یکی از مسیر های کاربراتور بد جور می تونه اذیتتون که. و برای من هم همچین مشکلی پیش اومد.
بنزینی که در تصویر بالا هست با تصویر پایین مقایسه کنید، خودتون متوجه میشید که یه کاربراتور چقدر می تونه کثیف باشه

CG_Service_9

بعد از شستشو اگر باد در اختیار دارید، البته نه هر جور بادی ! یه دور تمام ورودی خروجی های کاربراتورو باد بگیرید (فوت کنید) که آشغالی مسیری نبسته باشه.
اتصالات کاربراتور مثل اتصال کاربراتور به سیلندر و اتصال کاسه زیری کاربراتور با استفاده از واشر لاستیکی که توی تصویر می بینید آببندی شده، حواستون باشه این واشر ها سر جاشون باشه، اگر دید واشر ها خاصیت خودشونو از دست دادن، پوسیده شدن، یا خدا نکرده زدین گمشون کردین، برید یه دست واشر نو بگیرید، توی بازار موجود هست، قیمت چندانی هم نداره.
و یه نکته تجربی دیگه، موقع بستن کاسه زیری کاربراتور، بهتره کاربراتور رو وارونه کنید و کاسه رو نصب کنید، توی کاربراتور دوتا بالشتک هوا هست که وقتی مقدار بنزین به حد مورد نیاز رسید اون بالشتک ها دقیقا عین سیستم فلاش تانک بنزین رو قطع می کنه، اگر همینطوری کاسه را جا بزنید امکان داره بالشتک ها به دیواره های کاسه گیر کنه و نتونه عمل کنه و باعث می شه بنزین همین طوری یه سره از مسیر هوای کاربراتور تخلیه شه، سر این موضوع خیلی اذیت شدم ! هفته ها ذهنمو مشغول کرده بود که چرا کرابراتور همش بنزین رو تخلیه می کنه. تا اینکه علت رو متوجه شدم.
توی تصویر نشون دادم:

CG_Service_10
CG_Service_11

این کاربراتوری که باز کردم و تمیزش کردم، از معمولی ترین کاربراتور های موجود در بازار هست که تقریبا روی اکثر موتور های ایرانی نصبه، البته موتور های جدید منظورم موتور های، با کلاس بالاتر، از این نوع کاربراتور استفاده نمی کنن ولی در کل تمیز کردن کاربراتور ها کمی دقت و ظرافت می خواد و اصلا چیز خاصی نداره.
منبع آموزش تصویری : پارس تیونینگ

دیدگاه‌ها  

+17 #1 احسان B 1395-01-27 21:49
بنده خدا حداقل دوتاژیگلورا را بازمیکردی طوری نبود هیچ تنظیم خاصی نداره ، باد میگرفتی میبستی سرجاش. اصل این دوتا ژیگلوره که سورخهای هفت صدم میلیمتری داره روی دیوارش به تعداد هشت یاده عدد که اینا اگه گرفتگی پیدا کنن موتور افتضاح کارمیکنه.
نقل قول کردن
+22 #2 امیر 1395-05-06 15:03
ای کاش نصب کردنشم میگفتی
نقل قول کردن
+7 #3 محمد 1395-06-25 15:43
ایول داداش کارت حرف نداره
نقل قول کردن
+7 #4 محسن 1395-07-03 19:06
عالی بود.ممنون از اطلاعات مفید
نقل قول کردن
+10 #5 مهرداد 1395-07-26 22:47
سلام از من با همه این کارا بازم نشت داره شناورشا بهش ور رفتم ولی بازم نشد
نقل قول کردن
+7 #6 علی 1395-10-16 13:41
موقع بستن انگار درست بسته نشده صدای خیلی زیادی میده راهنمایی کنید لطفا
نقل قول کردن
+5 #7 معین 1395-11-19 03:48
ممنون مال من ریسر۸۴ چندوقته همش از مسیرهوای کاربراتور بنزین میریزه تا تو سایت شماعلتومتوجه شد.
نقل قول کردن
+5 #8 هومن 1395-11-26 01:03
از اینکه برخی دوستان وقت میزارن و بطور توضیح میدن کمال سپاس رو دارم ومثل ی برادر صورت ماخشون و میبوسم
نقل قول کردن
+26 #9 توحید 1395-12-18 01:27
سلام.من می خواستم مصرف بنزین رو زیاد کنم ، چون تو سرعت بالا موتور کم میاره.می خواستم بدونم کدوم قسمت خار اون سوزن مصرف زیاد میشه؟
نقل قول کردن
+2 #10 عباس 1396-01-29 22:06
سلام
وقتی شیلنگ بنزین و وصل میکنم به کاربراتور بنزین نمیره از باک ولی شیلنگ و از کاربراتور میکشم بیرون بنزین میریزه مشکل چی میتوته باشه
نقل قول کردن
+2 #11 حسین 1396-02-09 01:15
سلام
عباس آقا احتمالا همون بالشتک شناور بنزین ؛ رو به بالا گیر کرده اجازه نمیده بنزین بیاد
نقل قول کردن
0 #12 عباس 1396-02-16 09:03
سلام عباس حتما شناور رو وارونه بستی.
نقل قول کردن
+1 #13 مهدی 1396-02-28 15:16
سلام من کاربراتور تازه خریدم ی بار باهاش رفتم بیرون موتور بد جور نفسش میگیره از چی میتونه باشه هم باک گرفتم هم کاربرات
نقل قول کردن
+1 #14 هادی 1396-03-19 21:52
به نقل از توحید:
سلام.من می خواستم مصرف بنزین رو زیاد کنم ، چون تو سرعت بالا موتور کم میاره.می خواستم بدونم کدوم قسمت خار اون سوزن مصرف زیاد میشه؟


خار انتهای سوزن رو بیار پایینتر.
نقل قول کردن
+2 #15 فرهاد 1396-04-09 03:07
سلام
من بنزین سوپر توی باک ریختم موتور بد کار میکرد دور موتور زیاد نمیشد حالا هم روشن نمیشه!!!
کاربراتور رو باز کردم تمیز کردم مشکل حل نشد

مشکل چیه؟ چه قطعه ای از کاربراتور خراب شده؟
نقل قول کردن
-3 #16 پوریا 1396-04-27 15:19
سلام من ی تریل روان 200 دارم امروز تو حرکت موتور ریپ زد و خاموش شد بعد وقتی دور موتور تا 2 میاد موتور ریپ میزنه خاموش میشه ولی وقتی سرد شد برای چند دقیقه درست شد و باز خاموش شد. ب نظر شما کاربراتور موتور کثیفه؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #17 علی 1396-04-28 18:27
سلام اساتید محترم
من کاربراتور را باز کردم و کلی با پیچهای داخلش بازی کردم ،حالا متاسفانه دنده ۵ یا مقداری سرعت میرم ،کم میاره ،ضمنا کابرات سر میره و همه جا بنزین میریزه.،در نظرات دوستان گفتن خار سوزن پایینتر بیارم و طریقه بستن شناور هم صحیح میرم ،اما بازم مشکل حل نشده.لطفا راجبه تنظیمات داخل کاربرات توضیح بدین.تشکر
نقل قول کردن
-3 #18 محمد 1396-05-04 20:43
سلام مشکل سرازیر شدن بنزین از تو کاربراتور فلوت کردن میگن به اصطلاح امیانه و مشکل از سوزنه که گیر میکنه و برای اینکه کم نیارهواکش رو با بنزین شستوشو بده به نقل از علی:
سلام اساتید محترم
من کاربراتور را باز کردم و کلی با پیچهای داخلش بازی کردم ،حالا متاسفانه دنده ۵ یا مقداری سرعت میرم ،کم میاره ،ضمنا کابرات سر میره و همه جا بنزین میریزه.،در نظرات دوستان گفتن خار سوزن پایینتر بیارم و طریقه بستن شناور هم صحیح میرم ،اما بازم مشکل حل نشده.لطفا راجبه تنظیمات داخل کاربرات توضیح بدین.تشکر
نقل قول کردن
0 #19 محمد 1396-05-04 20:44
به نقل از پوریا:
سلام من ی تریل روان 200 دارم امروز تو حرکت موتور ریپ زد و خاموش شد بعد وقتی دور موتور تا 2 میاد موتور ریپ میزنه خاموش میشه ولی وقتی سرد شد برای چند دقیقه درست شد و باز خاموش شد. ب نظر شما کاربراتور موتور کثیفه؟؟؟

بنظرم مشکل از هواکشش
نقل قول کردن
-3 #20 علی 1396-05-05 02:07
به نقل از محمد:
سلام مشکل سرازیر شدن بنزین از تو کاربراتور فلوت کردن میگن به اصطلاح امیانه و مشکل از سوزنه که گیر میکنه و برای اینکه کم نیارهواکش رو با بنزین شستوشو بده


سلام ،تشکر ..ولی هنگام خاموشی موتور مثلا یک روز ،متوجه بوی بنزینی میشی که از شیلنگ خروجی زیر کاربرات هست،بالشتک و شناوررا صحیم میبندم.ولی بازم سراریز میشه
دنده پنج هم فقط یک دقیقه میکشه و بعد ریپ میزنه و خاموش میشه تا حدود ۵دقیقه بعد که با یک هندل روشن میشه
نقل قول کردن
0 #21 مینی کراس هوندا 1396-05-08 04:08
smile تنک یو
نقل قول کردن
-2 #22 آرین 1396-05-10 04:32
به نقل از توحید:
سلام.من می خواستم مصرف بنزین رو زیاد کنم ، چون تو سرعت بالا موتور کم میاره.می خواستم بدونم کدوم قسمت خار اون سوزن مصرف زیاد میشه؟

موتور ساز آرین محمدی :در کاربرات راببند بعد یک پیچی کنارش
میشود اون روسفتکنی فشا بنزین کم میشه شل اش کنی بیشتر

باتشکر از آرین محمد
نقل قول کردن
-1 #23 آرین 1396-05-10 04:36
به نقل از علی:

سلام ،تشکر ..ولی هنگام خاموشی موتور مثلا یک روز ،متوجه بوی بنزینی میشی که از شیلنگ خروجی زیر کاربرات هست،بالشتک و شناوررا صحیم میبندم.ولی بازم سراریز میشه
دنده پنج هم فقط یک دقیقه میکشه و بعد ریپ میزنه و خاموش میشه تا حدود ۵دقیقه بعد که با یک هندل روشن میشه

موتور ساز آرین محمدی:کاربرات را بازکن یک پیچ بزرگی هست در وسط آن رانگاه کن ببین واشر داره اگه داشت خوب هیچ باید تیم اش کنی


باتشکراز:آرین محمدی/
نقل قول کردن
+2 #24 حسین 1396-06-02 12:05
سلام من یه 125 دارم وقتی گاز میدم بعد اینکه ول میکنم دیگه گاز همونجا گیر میکنه و دور موتور پایین نمیاد و چند ثانیه طول میکشه تا دور موتو بیاد پایین مشکل از چیه؟
نقل قول کردن
+1 #25 ابوالفضل 1396-06-07 17:08
چطور شناور کاربرا تور را تنظیم کنیم
نقل قول کردن
+1 #26 داوود 1396-06-09 17:39
سلام من یه 125 دارم چند وقت پیش فلوت کرد موتورم کاربرات رو باز کردم تمیزش کردم بستم اما بعد از اون موتور وقتی میخوای راه بیوفتی خفه میکنه خاموش میشه ولی از یه حدی بیشتر گاز میدی اونجوری نمیشه تو حرکتم نیش گاز بدی نگهداری میخواد خاموش کنه
نقل قول کردن
+1 #27 علی رضا 1396-06-19 03:17
سلام جناب من بعد از تمیز کردن کاربراتور به مشکل خوردم و به راهنمایی شما احتیاج دارم . بعد از روشن کردن موتور وقتی کلاچ را میگیرم و موتور را در دنده یک میزا م تا کلاچ را ازاد میکنم موتور بعد کار میکنه و خاموش میشه و اگر کلاچ رو سریع بگیرم و متور از دنده در بیارم دوباره خوب کار میکنه علت رو نمیدونم کمک لازم دارم
نقل قول کردن
-4 #28 هادی 1396-06-27 18:03
سلام..اطلاعات مهندسین مفیده ولی دقیق و کافی نیست ولی همین که وقت با ارزش خودشون وقف ما میکنن ازت ممنونم
نقل قول کردن
-1 #29 نوید 1396-06-31 16:28
سلام ممنون از توضیحاتتون
یه سوال داشتم میخواستم ببینم شیار هایی ک روی سوزن کاربرات داره اون پین رو هر چی رو شیار بالاتر بندازیم مصرف میاد پاایین یا میره بالا؟؟
نقل قول کردن
0 #30 Ninja Mj 1396-07-09 22:54
عالی بود ، کارت حرف نداره
نقل قول کردن
-5 #31 محمد 1396-07-20 03:07
سلام
من به 125 دارم که وقتی سرعت رو میارم پایین شمع موتور روشن میشه ؟
نقل قول کردن
+1 #32 اشکان 1396-09-15 02:11
سلام.من کاربراتو کامل تمیز کردم و بستم الان وقتی موتورو روشن میکنم گاز خودبه خود تا اخر داده میشه مشکل چیه
نقل قول کردن
-1 #33 علی 1396-09-15 11:53
به نقل از اشکان:
سلام.من کاربراتو کامل تمیز کردم و بستم الان وقتی موتورو روشن میکنم گاز خودبه خود تا اخر داده میشه مشکل چیه

هواکش تنظیم نیست
نقل قول کردن
+1 #34 ابولفضل 1396-09-15 23:47
عالی بود ممنون واقعآ یک چند روزی بود دیگه خواستم موتور بندازم دور چون ۲ماه که موتور روشن نشده و بخاطر همین از کاربرات بنزین میریخت و روشن نمیشد دیگه گیج شده بودم دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
-1 #35 ابولفضل 1396-09-15 23:47
سلام ممنونم از تون
نقل قول کردن
-1 #36 نیما 1396-12-05 13:10
سلام من کاربراتم ازش خیلی بنزین میریزه مشکلش چیه
نقل قول کردن
+2 #37 mahdi 1397-01-06 11:27
سلام خدمت دوستان متور۱۲۵دارم مدل۹۰ وقتی میخام تند برم متور خیلی کم میاره و یواش میره متور دورورنمیداره مشکل از چیه؟
نقل قول کردن
-6 #38 مهدی 1397-01-10 17:10
سلام من یک موتو۱۲۵ دارم وکاربراتو را تازه گرفتم الن وقتی روشن میکنم موتور را وگاز میدهم خفه میشه
مشکل از چیست؟
نقل قول کردن
-1 #39 رضا 1397-01-31 11:26
سلام وخسته نباشید من موتورم درست کار نمیکنه همه جاشم نگاه کردم ولی فایده ای نداشته کاربراتورشم سالمه شمعشم عوض کردم نمیدونم دیگه مشکل از کجاست لطفا کمکم کنید
نقل قول کردن
0 #40 امیر 1397-01-31 14:27
سلام من یه سیجی ۱۲۵دارم تو دور بالا گاز رو که کیپ میکنم موتور شروع میکنه به ریپ زدن و دور موتور کم میشه
نقل قول کردن
-1 #41 ستار 1397-02-02 01:17
سلام تورو خدا کمکم کنید سوزنی فنر کاربراتو هندا ۱۲۵ چطوری باید جا زَد من بلد نبودم بازش کردم الان هر طوری که میبندم موتور روشن میکنم تآ آخر گاز میخوره طوری که انگار میخواد منفجر شه
نقل قول کردن
-2 #42 SHZXPERIA 1397-02-03 03:27
به نقل از ستار:
سلام تورو خدا کمکم کنید سوزنی فنر کاربراتو هندا ۱۲۵ چطوری باید جا زَد من بلد نبودم بازش کردم الان هر طوری که میبندم موتور روشن میکنم تآ آخر گاز میخوره طوری که انگار میخواد منفجر شه

روی پیستون گاز ( همون استوانه ک سوزن روشه) دوتا شیار هست شیار کوچک تر باید از جلو باشه رو ب روی خودت شیار بلند از پشت وقتی درست جا بخوره اون درب پیچی راحت بسته میشه اگه ب زور بسته میشه اشتباه جا زدی. شیار کوچک واسه تنظیم پیچ دور آرام (سلو) هست.
نقل قول کردن
-1 #43 رضا 1397-02-09 10:28
سلام - خیلی متشکرم - عالی بود- خداخیرتون بده
نقل قول کردن
-2 #44 علی 1397-02-26 14:19
سلام اساتید محترم من موتورم پیشرو ۲۰۰سیسی هست یه بار پیچ هوا و بنزینشو دستکاری کردم تنظیمش به هم خورد دیگه روشن نشد لطفا راهنماییم کنید چجوری تنظیمش کنم؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
0 #45 امیر 1397-02-30 13:30
سلام من موتورم 125پارت هستش کاربراتور رو باز کردم تمیزش کردم و بستمش و حالا تا وقتی که ساسات موتور رو بالا ندم روشن نمیشه وقتی هم که گاز میدی یا ساسات رو پایین میاری خاموش میشه لطفا کمکم کنید
نقل قول کردن
-2 #46 محمد 1397-03-10 16:20
سلام من موتورم توی دنده پنج خوب نفس نداره مشکل چیه
نقل قول کردن
0 #47 حسین 1397-03-12 18:38
سلام داداش ممنون میشم کمکم کنی.روی کاربراتور دو تا پیچ هس ک یکیش رو بر جلوعه ک دور موتور دو تنظیم میکنه و یکی هم کنارش هر رو بطرف بالا من اون کناریو از تنظیم در اوردم کارایش چیه؟و چجوری تنظیمش کنم کلا باعث شده موتور صدای خفه میده و صداش خراب شده
نقل قول کردن
+1 #48 حسین عبدی 1397-03-12 18:44
سلام من بنزین باک رو میبندم بارم بنزین میاد اون دکمه ک ب بالا میزنی میره زاپاس پایین باشه معمولی و وسط بسته میزارم وسط بسته نمیشه شلنکشو ک در میارم بازم میبینم میاد بنزین چیکارش کنم قط شه وقتی میخوام؟
نقل قول کردن
+2 #49 محمد 1397-04-02 03:34
به نقل از ستار:
سلام تورو خدا کمکم کنید سوزنی فنر کاربراتو هندا ۱۲۵ چطوری باید جا زَد من بلد نبودم بازش کردم الان هر طوری که میبندم موتور روشن میکنم تآ آخر گاز میخوره طوری که انگار میخواد منفجر شه


داش تو سیم گازت روغن بریز ساساتتو درست کن
سلو موتورو هم کم کن
نقل قول کردن
0 #50 مصطفی 1397-04-16 17:43
سلام من کاربرات رو باز کردم .اما حالا که بستم سیم گازم شل شده و گاز نمیخوره
نقل قول کردن
+1 #51 مهدی 1397-05-05 14:57
سلام من همچیو بستم ولی موتور گاز میخوره راهنمایی کنید
نقل قول کردن
0 #52 علی 1397-05-10 02:06
به نقل از اشکان:
سلام.من کاربراتو کامل تمیز کردم و بستم الان وقتی موتورو روشن میکنم گاز خودبه خود تا اخر داده میشه مشکل چیه
سوزنو ک میخای ببندی دو تا شیار داره ک باید شیار کوتاه و پهن بالای پیچ دور موتور باشه
نقل قول کردن
+2 #53 حمید 1397-06-15 17:43
سلام میشه راهنمایی کنید ک چرا موتورو وقتی گاز میدم آخراش ک میرسه موتور بدجور میلزه؟؟
نقل قول کردن
+2 #54 وحید 1397-07-17 18:32
به نقل از آرین:
موتور ساز آرین محمدی:کاربرات را بازکن یک پیچ بزرگی هست در وسط آن رانگاه کن ببین واشر داره اگه داشت خوب هیچ باید تیم اش کنی


باتشکراز:آرین محمدی/

داداش سلام من پاکشتی دارم خیلی فلوت میکنه نمیدونم چرا چند بارم بردم مکانیکی ولی روبعد همون اش و همون کاسس.چکار کنم جلوی زیاد بنزین رفتن توی کاربراتور بگیم
نقل قول کردن
+1 #55 علی 1397-07-28 20:15
سلام
من برا اولین بار بود که کاربرات موتورم((۱۲۵ کویرcdi)) رو باز کردم و شستم
حالا ک همه‌چی رو وصل کردم دیگه موتور روشن نمیشه
انگار فلوت میکنه موقع هندل زدن
تاحالا تجربه نداشتم و این بار اولم بوده
لطفا راهنمایی دقیق کنید
ممنون
نقل قول کردن
0 #56 هادی 1397-08-12 18:32
سلام چرا موتورم روشن نمیشه برق میاد روی شمع کاربرات شستم ولی نشد چکار کنم از سوزن کاربرات میشه
نقل قول کردن
+1 #57 عبد 1397-08-18 23:07
با سلام.عزیزان لطفا فقط محل پیچ هوا را ب من بگید کجاست خواهشن.موتورم وقتی ساسات بالا روشن میمونه ب محض اینکه ساسات میارم پایین خاموش میشه مشکل از کجاست؟ممنون میشم راهنمایی کنید
نقل قول کردن
0 #58 ali 1397-09-18 23:02
من موتورم بیشتر40تا بری باهاش بنزین براش درست نمیره بد کار میکنه
نقل قول کردن
0 #59 نیما 1397-09-23 21:31
ممنون از این اطلاعات خوبی که آموزش دادین
نقل قول کردن
+1 #60 یونس 1397-09-27 10:26
سلام من موتورم گاز میخوری تا روش میشه شدیدا مشکل از کجاست
نقل قول کردن
0 #61 اشکان 1397-10-07 14:50
سلام موتور من ابتدا خوب حرکت میکنه بعد از چند کیلومتر هر چ گاز مزنی موتور حال نداره لطفا راهنمایی کنید
نقل قول کردن
0 #62 Ahmd 1397-10-10 00:29
سلام داداش من یک مو تور ۱۲۵ دارم کابراتور من از شون خوب کار می کند وقتی می خواهیم سرعت برم ریپ می زند مالی چی جوابده
نقل قول کردن
0 #63 امیر حسین 1397-10-14 09:32
سلام من یه 150 دارم که موتور که روشن میشه بعد5 ثانیه خاموش میشه دور موتور هم بالا میبرم ریپ ریپ میزنه
نقل قول کردن
0 #64 علی 1397-10-27 18:03
سلام.من کاربراتمو پیش مکانیک سرویس کردم.بعداز اون کاربراتم از اطرافش نشتی داه دوستان کسی متونه راهنمایی کنه.
نقل قول کردن
0 #65 سهیل 1397-11-05 21:47
سلام من موتور سوزن گازش بازکردم الان نمیدانم بایدخارش چندمین خط سوزن انداخت
نقل قول کردن
0 #66 سهیل 1397-11-05 21:57
ممنون من مال شمش بود موتور صداش به پاین وبالا میآمد
نقل قول کردن
0 #67 محمدرضا 1397-12-06 19:24
[quote name="SHZXPERIA"]روی پیستون گاز ( همون استوانه ک سوزن روشه) دوتا شیار هست شیار کوچک تر باید از جلو باشه رو ب روی خودت شیار بلند از پشت وقتی درست جا بخوره اون درب پیچی راحت بسته میشه اگه ب زور بسته میشه اشتباه جا زدی. شیار کوچک واسه تنظیم پیچ دور آرام (سلو) هست.
سلام داش ممنون تشکر داشتم سکته میکردم الان درست شد
نقل قول کردن
+1 #68 محمود 1397-12-26 21:01
سلام.پیستونه کاربراتور جامیزنم گازمیخوره اون۲تاشکافای پیستون باید چطوری باشه.ممنونم
نقل قول کردن
0 #69 علیرضا رستمخانی 1398-01-15 01:31
سلام اساتید محترم
من یه موتور هندا ۱۵۰ متین مدل ۹۵ کاربراتور دارم که شتابش بالا نیست گازخوریش بدک نیست ولی چیکار کنم که تنظیم بشه کاربراتورم که بتونم بهتر شتاب گیرم چون شتاب برام خیلی مهمه چون کارم توی جادس ممنونم اگه راهنماییم کنید
نقل قول کردن
0 #70 heydari 1398-01-21 17:04
سلام...موتورم وقتی سرده میخوای روشن کنی باید بزاری رو ساسات...چیکار کنم رو حالت عادی روشن بشه؟؟؟
نقل قول کردن
0 #71 نیما 1398-02-09 23:22
سلام موتور من روشن که میکنی درجا کارمیکنه به محض اینکه گاز میدی خاموش میشه یا خفه میشه میخوای روشن کنی گاز میگیری روشن نمیشه ولی گازو ول میکنی روشن میشه وگاز میدی خفه میشه خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید
نقل قول کردن
0 #72 علی 1398-02-13 17:00
به نقل از ستار:
سلام تورو خدا کمکم کنید سوزنی فنر کاربراتو هندا ۱۲۵ چطوری باید جا زَد من بلد نبودم بازش کردم الان هر طوری که میبندم موتور روشن میکنم تآ آخر گاز میخوره طوری که انگار میخواد منفجر شه

با انگشتت سوزنو بچرخون تا خودش جا بیوفته و بره پایین تر
نقل قول کردن
0 #73 اوس مهدی 1398-02-16 15:33
به نقل از حسین:
سلام من یه 125 دارم وقتی گاز میدم بعد اینکه ول میکنم دیگه گاز همونجا گیر میکنه و دور موتور پایین نمیاد و چند ثانیه طول میکشه تا دور موتو بیاد پایین مشکل از چیه؟

یه پیچ زیر کاربرات هست پیچ هواست اونو باز کن کم کم مشکلت حل میشه
نقل قول کردن
0 #74 اوس مهدی 1398-02-16 15:37
به نقل از سهیل:
سلام من موتور سوزن گازش بازکردم الان نمیدانم بایدخارش چندمین خط سوزن انداخت

بزار وسط اگه زیاد کنی موتور خفه میکنه کم هم همینطور
نقل قول کردن
0 #75 Pouya50 1398-02-24 01:01
سلام لطفا راهنمای کنید وقتی موتور تخت گاز می کنم معمولا در دنده ۳ اینجوریه میگیره و دوباره خوب می شه مشکل چیه
نقل قول کردن
0 #76 حسین‌نجفی 1398-02-26 11:38
سلام من موتورم طرح ویو وقتی روشن هستش از اگزوزش بوی بنزین میاد چی کار کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

مطالب فنی و آموزشی

آخرین مطالب جدید شده
نمونه سئوالات آزمون مهارتی گازسوز کار ایساکو
نمونه سئوالات آزمون کارشناس فنی ایساکو
نمونه سئوالات آزمون مهارتی مکانیک ایساکو
راهنمای عیب یابی و تعویض فنرلول و کمک فنر عقب برلیانس H200/H300/Cross
دیکشنری لغات و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی/فارسی مکانیک
راهنمای عیب یابی و پیکربندی سیستم مالتی پلکس SMS سمند با ایکودیاگ
راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم گرمایش و تهویه هوا (خنک کننده) X33
تور درون کارخانه Koenigsegg
دوره آموزشی کولر خودرو
هیولای داکار (پژو 2008 DKR)
معرفی و مشخصات موشک بالستیک ذوالفقار
معرفی و شرح برخی سیستم های خودرو سنگین دیزل کراز
راهنمای تعمیرات و کدهای خطای سیستم های الکتریکی مزدا3
نمایش تفاوت عملکرد 206rc با استفاده از سیستم ESP/ASR و بدون آن
جزوه دوره آموزش گارانتی ایساکو
راهنمای تعمیرات موتور دوو سیلو
دستورالعمل عیب یابی و تعویض قطعات کولر برلیانس
دستورالعمل عیب یابی و تعویض دینام آلترناتور برلیانس
دستورالعمل عیب یابی و تعویض استارتر برلیانس
نمونه سئوالات آزمون مهارتی تعلیق و جلوبندی ایساکو
آموزش نحوه بازبینی و تست وایر شمع خودرو
فیلم دوربین مداربسته از سرقت کامپیوتر پژو 206
معرفی، نقد و بررسی لیفان 820
مقدمه ای بر سیستم انتقال قدرت دستی اتوماتیک شده (AMT)
نمونه سئوالات آزمون مهارت شغلی مکانیک ایساکو
جدول عیب یابی CNG
نمونه سئوالات آزمون مهارتی برقکار ایساکو
آشنایی با موتور الکتریکی
راهنمای تعمیرات و سرویس مجموعه موتور BM15L خودروهای گروه H200وH300 سایپا
انواع قفل دیفرانسیل
شرح دیفرانسیل و عملکرد انواع آن
جزوه آموزشی سیستم صفحه نمایش Head Up Display پژو 508
راهنمای تعمیرات و عیب یابی موتور TU5-JP4 پژو405، پارس و سمند
کتاب درسی کاربرد و سرویس تراکتور
کارکرد دیفیوزر ، اسپویلر و اسپلیتر در خودرو
آموزش ترمیم صندلی چرمی خودرو
رقابت HUMMER H1 و تانک لئوپارد
راهنمای کامل تعمیرات چری تیگو5
kavoshtools

براساس کلمه کلیدی جستجو کنید

یک ویدیو تصادفی از کانال کارگیک


[ aparat کانال رسمی کارگیک در آپارات ]

[ telegram کانال رسمی کارگیک در تلگرام ]

[ facebook کانال رسمی کارگیک در فیسبوک ]

skp
rahro

آخرین آگهی ها

آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
تلفن آموزشگاه : 70-77199569-021 مشاوره و ثبت نام : مهندس کام ...
دیاگ همراه و هوشمند I-MAX محصول جدید شرکت ماشین سافت میباشد ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
سامانه خدمات خودرو در محل كاپيتان كار ...
آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با سابقه 14 ساله در زمینه آموزش دو ...
اموزش تخصصی برق خودرو -تعمیرات ECU-مالتی پلکس-تنظیم موتور- م ...
دوره تخصصی خودروهای هیبرید 09123386580 ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با سابقه 14 ساله در زمینه آموزش دو ...
پخش انواع شمع های ایرانی و خارجی خودرو به قیمت کارخانه ...
تجهیزات آموزشی برق و مکانیک خودرو از شرکت توان قدرت مامطیر ...
قیمت دستگاه تنظیم باد دیجیتال فروش درجه سنجش باد اتوماتیک خ ...
این فایل ، فایل ریمپ خودرو پژو 207i با موتور 1600cc گیربکس ا ...
فایل ریمپ چیپ آموزش نحوه تیونینگ ریمپ پژو 405 xu7 تقویت موت ...
الکتروصنعت پارس مبین ، تولید کننده لوازم و تجهیزات تعمیرگاهی ...
آموزش باطری سازی کامیون تعمیرات تخصصی اسکانیا ولوو ایسوزو ال ...