آشنایی با مقاومت فن 206 و رانا
- توضیحات
- دسته: مستندات ، مقالات و راهنماهای رسمی خودروها
ایران خودرو | ||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
وانت آریسان | 72,400,000 | 51,500,000 | ||||
سمند LX | 81,800,000 | 66,770,000 | ||||
سمند EF7 | 95,500,000 | 69,773,000 | ||||
سمند EF7 . دوگانه سوز - کد 16 | 118,000,000 | حاشیه بازار | ||||
سمند سورن | 113,000,000 | 82,558,000 | ||||
دنا (تیپ 1) | 120,000,000 | 83,623,000 | ||||
دنا (تیپ 2) | 127,000,000 | توقف فروش | ||||
دنا پلاس (تیپ 1) | 142,000,000 | 110,934,000 | ||||
دنا پلاس (تیپ 2) | 163,000,000 | توقف فروش | ||||
دنا پلاس توربو | 175,700,000 | توقف فروش | ||||
پژو GLX 405 | 78,000,000 | 63,158,000 | ||||
پژو GLX 405 دوگانه سوز | 89,000,000 | 65,578,000 | ||||
پژو SLX 405 | 90,000,000 | 67,880,000 | ||||
پژو پارس | 102,000,000 | 78,338,000 | ||||
پژو پارس . دوگانه سوز | 122,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو پارس LX . کد 18 | 119,800,000 | 84,720,000 | ||||
پژو پارس LX . کد 19 | 121,500,000 | 85,463,000 | ||||
پژو پارس LX . کد 21 | 121,000,000 | 85,000,000 | ||||
پژو پارس اتوماتیک (بدون رینگ) | 140,000,000 | 98,978,000 | ||||
پژو پارس اتوماتیک (با رینگ) | 143,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 207 . دندهای (بدون رینگ) | 137,000,000 | 96,730,000 | ||||
پژو 207 . اتوماتیک (بدون رینگ) | 169,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 207 . اتوماتیک (با رینگ) | 172,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 207 صندوقدار (بدون رینگ) | 167,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 207 صندوقدار (با رینگ) | 170,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 206 . تیپ 2 (ساده) | 88,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 206 . تیپ 2 (فول) | 92,500,000 | 67,283,000 | ||||
پژو 206 . تیپ 5 (ساده) | 104,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 206 . تیپ 5 (فول) | 112,000,000 | 83,690,000 | ||||
پژو 206 صندوقدار (ساده) | 105,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پژو 206 صندوقدار (فول) | 111,000,000 | 80,303,000 | ||||
پژو 2008 | 345,000,000 | 114,994,000 | ||||
رانا LX | 89,000,000 | 67,203,000 | ||||
دانگ فنگ H30 (بدون رینگ) | 152,500,000 | توقف تولید | ||||
دانگ فنگ H30 (با رینگ) | 155,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو تندر E2 (بدون رینگ) | 146,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو تندر E2 (با رینگ) | 149,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو تندر پلاس دندهای | 160,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو تندر پلاس اتوماتیک (بدون رینگ) | 188,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو تندر پلاس اتوماتیک (با رینگ) | 190,000,000 | توقف تولید | ||||
هایما اس 5 توربو ( S5 ) | 285,000,000 | 178,370,000 | ||||
هایما اس 7 توربو ( S7 ) | 310,000,000 | حاشیه بازار | ||||
پیکاپ دوکابین فوتون . بنزینی | 265,000,000 | 351,160,000 | ||||
پیکاپ دوکابین فوتون . دیزل | ناموجود | 364,290,000 | ||||
سوزوکی ویتارا | 487,000,000 | توقف تولید | ||||
سایپا | ||||||
سایپا 111 (سفید) | 53,300,000 | 39,800,000 | ||||
سایپا 111 (تنوع رنگ) | 53,800,000 | 39,941,000 | ||||
سایپا 131 (سفید) | 49,100,000 | 37,381,000 | ||||
سایپا 131 (تنوع رنگ) | 49,400,000 | 37,641,000 | ||||
سایپا 132 (سفید) | 50,000,000 | 38,181,000 | ||||
سایپا 132 (تنوع رنگ) | 50,600,000 | 38,441,000 | ||||
سایپا 151 | 52,000,000 | 40,330,000 | ||||
تیبا (رینگ فولادی) | 57,700,000 | 43,460,000 | ||||
تیبا (رینگ آلومینیومی) | 60,000,000 | 46,443,000 | ||||
تیبا 2 (سفید) | 62,500,000 | 51,360,000 | ||||
تیبا 2 (تنوع رنگ) | 63,000,000 | 51,603,000 | ||||
ساینا | 62,500,000 | 55,960,000 | ||||
ساینا (رینگ آلومینیومی) | 64,900,000 | 58,960,000 | ||||
ساینا اتوماتیک | ناموجود | توقف تولید | ||||
کوییک دندهای | 71,000,000 | 61,220,000 | ||||
کوییک اتوماتیک | 98,000,000 | 69,000,000 | ||||
وانت زامیاد | 78,300,000 | 67,335,000 | ||||
وانت زامیاد (رادیال) | 79,000,000 | 70,135,000 | ||||
وانت زامیاد گازسوز (ساده) | 87,000,000 | 77,300,000 | ||||
وانت پادرا | 126,000,000 | 94,800,000 | ||||
آریو (دنده ای) | 127,000,000 | توقف تولید | ||||
آریو (اتوماتیک) | 142,000,000 | توقف تولید | ||||
چانگان CS35 | 198,000,000 | 155,000,000 | ||||
کیا سراتو 2000 (اتوماتیک) | 318,500,000 | 295,000,000 | ||||
سیتروئن C3 (تیپ 1) | 375,000,000 | 238,450,000 | ||||
سیتروئن C3 (تیپ 2) | 381,000,000 | 241,950,000 | ||||
پارس خودرو | ||||||
برلیانس H220 دندهای | 102,000,000 | توقف تولید | ||||
برلیانس H230 دندهای | 103,000,000 | توقف تولید | ||||
برلیانس H320 | 141,000,000 | توقف تولید | ||||
برلیانس H320 . اتوماتیک | 170,000,000 | توقف تولید | ||||
برلیانس H330 | 143,000,000 | توقف تولید | ||||
برلیانس H330 . اتوماتیک | 174,000,000 | توقف تولید | ||||
برلیانس کراس | 193,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو تندر 90 | ناموجود | توقف تولید | ||||
رنو پارس تندر | 154,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو ساندرو - دندهای | ناموجود | توقف تولید | ||||
رنو ساندرو - اتوماتیک | 210,000,000 | توقف تولید | ||||
رنو ساندرو استپوی - دندهای | ناموجود | توقف تولید | ||||
رنو ساندرو استپوی - اتوماتیک | 221,000,000 | توقف تولید | ||||
پیکاپ دوکابین ریچ | 192,000,000 | 184,800,000 | ||||
مدیران خودرو | ||||||
MVM 315 هاچبک (Excellent) | 135,000,000 | 140,200,000 | ||||
ام وی ام X22 دنده ای (لاکچری) | 168,000,000 | 172,700,000 | ||||
ام وی ام X22 دنده ای (اسپورت) EX | 178,000,000 | 181,200,000 | ||||
ام وی ام X22 اتوماتیک (لاکچری) | 191,000,000 | 195,600,000 | ||||
ام وی ام X22 اتوماتیک (اسپورت) EX | 203,000,000 | 203,800,000 | ||||
ام وی ام X33 | 235,000,000 | 236,000,000 | ||||
چری آریزو 5 (دندهای) | 189,000,000 | 198,700,000 | ||||
چری آریزو 5 (Turbo) | 235,000,000 | 246,600,000 | ||||
چری آریزو 6 (Turbo) | 345,000,000 | 379,900,000 | ||||
چری تیگو 5 (IL) مدل 97 | 265,000,000 | 298,700,000 | ||||
چری تیگو 5 (IE) مدل 97 | 277,000,000 | 313,700,000 | ||||
چری تیگو 5 (IL) مدل 98 | 313,000,000 | 312,900,000 | ||||
چری تیگو 5 (IE) مدل 98 | 324,000,000 | 328,600,000 | ||||
چری تیگو 7 (Excellent) | 345,000,000 | 395,000,000 | ||||
چری تیگو 7 (IE) | 420,000,000 | 437,300,000 | ||||
کرمان موتور | ||||||
جک J4 اتوماتیک | 147,000,000 | 149,900,000 | ||||
جک S3 اتوماتیک | 207,000,000 | 210,000,000 | ||||
جک S5 اتوماتیک | 297,000,000 | 299,000,000 | ||||
هیوندای I20 | 300,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای اکسنت | 292,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای النترا | 520,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای سوناتا | 630,000,000 | توقف عرضه | ||||
هیوندای توسان | 760,000,000 | توقف عرضه | ||||
هیوندای سانتافه | 840,000,000 | توقف عرضه | ||||
هیوندای آزرا 2018 | 900,000,000 | توقف عرضه | ||||
هیوندای آزرا 2019 | 950,000,000 | 950,000,000 | ||||
گروه بهمن | ||||||
مزدا3 | 400,000,000 | 273,000,000 | ||||
بسترن B30 | 204,000,000 | 124,300,000 | ||||
وانت کارا - تک کابین | 87,500,000 | 86,560,000 | ||||
وانت کارا - دو کابین | 98,000,000 | 96,260,000 | ||||
وانت کاپرا | 270,000,000 | 264,851,000 | ||||
هاوال H2 | 298,000,000 | توقف فروش | ||||
ایران خودرو |
قیمت ها براساس مدل و عنوان است. ممکن است براساس تعداد فروش تک یا جفت باشد.
کویر | |||||||
مدل لاستیک | جزئیات | سایز | قیمت ( تومان ) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
لاستیک کویر تایر | گل KB12 | 165.65.13 | 530,000 | ||||
لاستیک کویر تایر | گل KB2000 | 175.60.13 | 560,000 | ||||
لاستیک کویر تایر | گل KB22 | 185.65.14 | 580,000 | ||||
لاستیک کویر تایر | گل KB77 | 205.60.14 | 800,000 | ||||
لاستیک کویر تایر | گل KB27 | 185.65.15 | 570,000 | ||||
لاستیک کویر تایر | گل KB77 | 205.60.15 | 870,000 | ||||
یزدتایر | |||||||
لاستیک یزد تایر | گل اورانوس | 185.65.14 | 590,000 | ||||
لاستیک یزد تایر | گل مرکوری | 205.60.14 | 900,000 | ||||
لاستیک یزد تایر | گل اورانوس | 185.65.15 | 590,000 | ||||
لاستیک یزد تایر | گل مرکوری | 205.60.15 | 960,000 | ||||
بارز | |||||||
لاستیک بارز | گل P648 | 165.65.13 | 350,000 | ||||
لاستیک بارز | گل P601 | 175.60.13 | 590,000 | ||||
لاستیک بارز | گل P624 | 205.60.14 | 810,000 | ||||
لاستیک بارز | گل P640 | 185.65.15 | 580,000 | ||||
لاستیک بارز | گل P648 | 195.65.15 | 540,000 | ||||
لاستیک بارز | گل P624 | 205.60.15 | 880,000 | ||||
لاستیک بارز | گل P624 | 205.55.16 | 910,000 | ||||
لاستیک بارز | گل S630 | 215.65.16 | 1,080,000 | ||||
لاستیک بارز | گل S630 | 225.70.16 | 1,080,000 | ||||
لاستیک بارز | گل S677 | 225.65.17 | 1,160,000 | ||||
لاستیک بارز | گل S673 | 235.65.17 | 1,170,000 | ||||
رودستون | |||||||
لاستیک رودستون | گل CP672 | 175.60.13 | 920,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل N Blue HD Plus | 185.60.13 | 950,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل CP661 | 185.70.13 | 1,300,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل N5000 Plus | 205.60.14 | 1,550,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل N5000 Plus | 185.65.14 | 1,350,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل N5000 Plus | 195.60.14 | 1,550,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل N5000 Plus | 205.65.14 | 1,500,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل N5000 Plus | 205.60.15 | 1,750,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل CP672 | 185.65.15 | 1,450,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل CP672 | 205.55.16 | 1,950,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل CP672 | 215.55.16 | 2,900,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل NFera SU1 | 215.45.17 | 2,100,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل NFera SU1 | 215.55.17 | 2,800,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل NFera SU1 | 225.45.17 | 3,000,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل NFera SU1 | 245.50.18 | 3,450,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل CP672 | 225.50.18 | 3,450,000 | ||||
لاستیک رودستون | گل ROADIAN HTX RH5 | 245.60.18 | 3,500,000 | ||||
کومهو | |||||||
لاستیک کومهو | گل SENSE KR26 | 165.65.13 | 800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta SPT KU31 | 185.65.14 | 1,350,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS HS11 | 205.60.14 | 1,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 205.60.14 | 1,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS HS11 | 195.60.14 | 1,500,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 205.65.14 | 1,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 205.60.15 | 1,850,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS HS11 | 195.60.15 | 1,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 205.50.15 | 1,800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 205.55.16 | 2,100,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco Solus KL21 | 215.65.16 | 2,250,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS KH17 | 195.50.16 | 2,200,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecowing ES01 KH27 | 225.70.16 | 2,800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS HS11 | 235.60.16 | 2,700,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل ECSTA HS51 | 225.55.16 | 3,300,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Crugen HP71 | 235.70.16 | 3,400,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 205.45.16 | 2,500,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecowing Es01 kh27 | 215.60.16 | 2,400,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS KH17 | 205.65.16 | 2,300,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل CRUGEN HP91 | 265.70.16 | 3,500,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS KH17 | 215.45.17 | 2,200,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 225.60.17 | 1,900,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 225.65.17 | 3,000,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS KH17 | 225.50.17 | 2,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Crugen HP71 | 235.60.17 | 2,800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 215.60.17 | 2,800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 225.45.17 | 2,700,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta HS51 | 215.55.17 | 3,000,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS KH17 | 225.55.17 | 2,800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل ECSTA HS51 | 225.50.17 | 2,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 235.65.17 | 2,800,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecowing Es01 kh27 | 235.55.17 | 2,900,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 235.60.18 | 3,300,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 225.55.18 | 2,950,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل SOLUS KH17 | 225.45.18 | 2,700,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Road Venture APT KL51 | 235.55.18 | 3,000,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta XC KU26 | 235.45.18 | 3,200,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Eco SOLUS KL21 | 245.60.18 | 3,300,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta LE Sport KU39 | 245.45.18 | 3,200,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل CRUGEN HP91 | 235.50.18 | 3,050,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل CRUGEN PREMIUM KL33 | 255.60.18 | 3,400,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل CRUGEN HP91 | 225.60.18 | 3,300,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل CRUGEN PREMIUM KL33 | 235.55.19 | 3,100,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل Ecsta LE Sport KU39 | 275.35.19 | 3,600,000 | ||||
لاستیک کومهو | گل ECSTA PS91 | 275.40.19 | 3,800,000 | ||||
هانکوک | |||||||
لاستیک هانکوک | گل Smart Plus H429 | 175.70.13 | 1,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO ME02 K424 | 185.60.13 | 1,070,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO ME02 K424 | 205.60.14 | 1,900,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO ME02 K424 | 235.60.16 | 3,600,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus ME01 K114 | 205.55.16 | 2,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO K415 | 195.50.16 | 2,800,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Dynapro HP2 RA33 | 245.70.16 | 3,800,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Dynapro HP2 RA33 | 225.70.16 | 3,800,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Dynapro HP2 RA33 | 235.70.16 | 3,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus ME01 K114 | 225.50.17 | 3,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus Prime2 K115 | 215.45.17 | 3,600,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO K415 | 215.55.17 | 3,000,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Dynapro HP2 RA33 | 225.65.17 | 3,700,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO K415 | 225.45.17 | 3,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO H426 | 235.55.18 | 3,900,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO H426 | 225.55.18 | 3,900,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Dynapro HP RA23 | 245.60.18 | 3,700,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل OPTIMO K415 | 225.45.18 | 3,800,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus V12 evo2 K120 | 245.40.18 | 3,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Dynapro HP2 RA33 | 235.60.18 | 3,700,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus V12 evo K110 | 225.50.18 | 3,500,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus Prime2 K115 | 245.45.18 | 3,700,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus Prime2 K115 | 235.55.19 | 4,400,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus Prime2 K115 | 245.40.19 | 3,600,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus V12 evo2 K120 | 275.35.19 | 3,600,000 | ||||
لاستیک هانکوک | گل Ventus V12 evo2 K120 | 275.40.19 | 3,600,000 | ||||
مارشال | |||||||
لاستیک مارشال | گل Matrac MU12 | 225.45.18 | 3,300,000 | ||||
لاستیک مارشال | گل CRUGEN KL21 | 225.65.17 | 3,100,000 | ||||
لاستیک مارشال | گل CRUGEN KL21 | 235.60.18 | 3,300,000 | ||||
لاستیک مارشال | گل Matrac STX KL12 | 285.60.17 | 2,600,000 | ||||
یوکوهاما | |||||||
لاستیک یوکوهاما | گل DB E70B | 215.60.16 | 2,800,000 | ||||
لاستیک یوکوهاما | گل GEOLANDAR H/T G039 | 265.70.16 | 3,850,000 | ||||
لاستیک یوکوهاما | گل DB E70B | 215.55.17 | 2,800,000 | ||||
لاستیک یوکوهاما | گل G94B | 285.65.17 | 4,300,000 | ||||
سومیتومو | |||||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 200 | 205.60.14 | 1,600,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 185.65.15 | 1,450,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 195.60.15 | 1,500,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 200 | 195.50.15 | 1,700,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 205.60.15 | 1,750,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR A/S P01 | 205.65.15 | 1,900,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 215.60.15 | 2,200,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR A/S P01 | 205.55.16 | 2,100,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR A/S P01 | 215.60.16 | 2,450,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 205.50.16 | 2,300,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 215.55.16 | 2,500,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 225.45.17 | 3,900,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 245.40.17 | 3,500,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 265.35.18 | 3,900,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 255.35.18 | 3,700,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 275.35.18 | 4,200,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 225.40.18 | 3,100,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 225.45.18 | 3,200,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR 900 | 245.45.18 | 3,300,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 245.40.19 | 3,900,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 255.35.19 | 4,000,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 275.35.19 | 3,900,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 275.40.19 | 4,400,000 | ||||
لاستیک سومیتومو | گل HTR Z III | 245.40.20 | 4,600,000 | ||||
کویر |
هیوندای - Hyundai | ||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت نمایندگی (تومان) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
هیوندای النترا 2017 | 470,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای النترا 2018 | 520,000,000 | 489,000,000 | ||||
هیوندای سوناتا LF . فول 2017 | 650,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای سوناتا 2017 هیبرید +GLS | 690,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای سوناتا 2018 هیبرید GL | 660,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای سوناتا 2018 هیبرید GLS | 790,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای سوناتا 2018 هیبرید +GLS | 810,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای توسان 2017 | 750,000,000 | توقف فروش | ||||
هیوندای سانتافه . فول . 6 رادار | 860,000,000 | توقف فروش | ||||
کیا موتورز - Kia Motors | ||||||
کیا سراتو 2017 | 470,000,000 | 459,980,000 | ||||
کیا سراتو 2018 | 520,000,000 | 469,790,000 | ||||
کیا اسپورتیج 2017 | 820,000,000 | 629,140,000 | ||||
کیا اسپورتیج 2018 | 930,000,000 | توقف فروش | ||||
کیا اپتیما 2017 | ناموجود | توقف فروش | ||||
کیا اپتیما هیبرید 2018 | 880,000,000 | توقف فروش | ||||
کیا سورنتو 2017 | 1,100,000,000 | توقف فروش | ||||
کیا سورنتو 2018 | 1,270,000,000 | توقف فروش | ||||
رنو - Renault | ||||||
رنو تلیسمان 2017 | 670,000,000 | توقف فروش | ||||
رنو تلیسمان 2018 | 730,000,000 | توقف فروش | ||||
رنو کولئوس 2017 | 840,000,000 | توقف فروش | ||||
رنو کولئوس 2018 | 880,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا - Toyota | ||||||
تویوتا CH-R تیپ لانچ 2017 | 750,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا CH-R تیپ لانچ 2018 | 830,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا CH-R تیپ استایل 2018 | 950,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا پریوس 2017 تیپ C | 520,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا راو 4 مدل 2017 - تیپ 3 | 950,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا راو 4 مدل 2018 (عمان) | 990,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا راو 4 مدل 2018 (الفطیم) | 1,030,000,000 | توقف فروش | ||||
تویوتا هایلوکس 2016 / اتوماتیک | 1,100,000,000 | توقف فروش | ||||
لکسوس - Lexus | ||||||
لکسوس NX200 T هفت کلید | 1,540,000,000 | توقف فروش | ||||
لکسوس NX200 T هفت کلید - F اسپورت | 1,580,000,000 | توقف فروش | ||||
لکسوس NX300 H شش کلید 2017 | 1,470,000,000 | توقف فروش | ||||
لکسوس NX300 H هفت کلید 2017 | 1,500,000,000 | توقف فروش | ||||
لکسوس RX200T . فول 2017 | 2,400,000,000 | توقف فروش | ||||
نیسان - Nissan | ||||||
نیسان جوک (اسکای پک) | 430,000,000 | توقف فروش | ||||
نیسان جوک (پلاتینیوم) | 470,000,000 | 440,000,000 | ||||
نیسان جوک (اسپورت) | 560,000,000 | 540,000,000 | ||||
نیسان ایکس-تریل 2017 | 760,000,000 | توقف فروش | ||||
نیسان ایکس-تریل 2018 | 850,000,000 | توقف فروش | ||||
میتسوبیشی - Mitsubishi | ||||||
میتسوبیشی میراژ 2018 | 260,000,000 | توقف فروش | ||||
میتسوبیشی لنسر 2017 | 350,000,000 | توقف فروش | ||||
میتسوبیشی لنسر 2018 | 388,000,000 | توقف فروش | ||||
میتسوبیشی ASX فول 2018 | 585,000,000 | توقف فروش | ||||
میتسوبیشی اوتلندر 2018 | 700,000,000 | توقف فروش | ||||
میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2018 | 880,000,000 | توقف فروش | ||||
DS Automobiles | ||||||
دی اس DS3 مدل 2018 | 440,000,000 | توقف فروش | ||||
دیاس DS5 مدل 2018 | 620,000,000 | توقف فروش | ||||
دیاس DS6 مدل 2018 | 750,000,000 | توقف فروش | ||||
دیاس DS7 مدل 2018 (اپرا) | 1,300,000,000 | توقف فروش | ||||
مرسدس بنز - Mercedes-Benz | ||||||
بنز CLA200 فول 2016 | --- | وارداتی | ||||
بنز CLA45 فول 2016 | --- | وارداتی | ||||
بنز CLA45 فول 2017 | --- | وارداتی | ||||
بنز GLA45 فول 2016 | --- | وارداتی | ||||
بنز GLA45 فول 2017 | --- | وارداتی | ||||
بنز GLA45 فول 2018 | --- | وارداتی | ||||
بنز E200 نیوفیس 2018 | 3,200,000,000 | وارداتی | ||||
بنز E250 فول مدل 2016 | --- | وارداتی | ||||
بنز E250 نیوفیس 2017 | --- | وارداتی | ||||
سانگ یانگ - SsangYong | ||||||
سانگیانگ تیولی 2017 | 352,000,000 | توقف فروش | ||||
سانگیانگ تیولی 2018 | 380,000,000 | توقف فروش | ||||
سانگیانگ کوراندو 2018 | 480,000,000 | توقف فروش | ||||
پورشه - Porsche | ||||||
پورشه باکستر 2017 | 2,200,000,000 | توقف فروش | ||||
پورشه ماکان 2017 | 2,400,000,000 | توقف فروش | ||||
بی ام و - B.M.W | ||||||
بیام و 218 | --- | 899,000,000 | ||||
بی ام و 220 | --- | 1,349,000,000 | ||||
بیام و 230 | --- | 1,625,000,000 | ||||
بیام و 330I | --- | 1,350,000,000 | ||||
بیام و 530 تیپ Perfection | 2,100,000,000 | 2,099,000,000 | ||||
بیام و 730LI تیپ LEGASY SPORT | --- | 2,849,000,000 | ||||
بیام و 730LI تیپ LEGASY LOUNGE | --- | --- | ||||
بیام و 730LI تیپ INDIVIUAL | --- | 2,999,000,000 | ||||
بیام و X1 مدل 25I تیپ Adventure Sport | 1,450,000,000 | 1,349,000,000 | ||||
بیام و X3 مدل 28I تیپ Dynamic | 1,850,000,000 | توقف فروش | ||||
بیام و X4 مدل 28I تیپ Exclusive | 2,000,000,000 | توقف فروش | ||||
فولکسواگن - Volkswagen | ||||||
فولکسواگن گلف GTI | 785,000,000 | توقف فروش | ||||
فولکسواگن پاسات | 810,000,000 | توقف فروش | ||||
فولکسواگن تیگوان | 970,000,000 | توقف فروش | ||||
مینی - Mini | ||||||
مینی کوپر | 860,000,000 | 1,031,000,000 | ||||
مینی کلابمن S | 1,150,000,000 | توقف فروش | ||||
مینی کانتریمن S | 1,250,000,000 | توقف فروش | ||||
ولوو - Volvo | ||||||
ولوو XC90 تیپ Momentum | --- | توقف فروش | ||||
ولوو XC90 تیپ R-Design | 2,900,000,000 | توقف فروش | ||||
بورگوارد - Borgward | ||||||
بورگوارد BX5 | 625,000,000 | 670,000,000 | ||||
بورگوارد BX7 | 810,000,000 | 830,000,000 | ||||
هیوندای - Hyundai |
فالکون | |||||
آمپر | قیمت ( تومان ) | ||||
---|---|---|---|---|---|
45 اتمی | --- | ||||
55 اتمی | 385,000 | ||||
60 اتمی | 515,000 | ||||
62 اتمی | --- | ||||
66 اتمی | --- | ||||
70 اتمی | --- | ||||
75 اتمی | --- | ||||
80 اتمی | --- | ||||
90 اتمی | --- | ||||
100 اتمی | --- | ||||
کابوک | |||||
55 اتمی | 310,000 | ||||
60 اتمی | 353,000 | ||||
66 اتمی | 362,000 | ||||
70 اتمی | 400,000 | ||||
74 اتمی | 400,000 | ||||
سهند | |||||
50 اتمی | 290,000 | ||||
55 اتمی | 310,000 | ||||
60 اتمی | 350,000 | ||||
66 اتمی | 360,000 | ||||
90 اتمی | 465,000 | ||||
90 اسیدی | 470,000 | ||||
100 اسیدی | 510,000 | ||||
120 اسیدی | 610,000 | ||||
150 اسیدی | 757,000 | ||||
200 اسیدی | 950,000 | ||||
هندل | |||||
55 اتمی | 350,000 | ||||
60 اتمی | 385,000 | ||||
66 اتمی | 420,000 | ||||
70 اتمی | 449,000 | ||||
74 اتمی | 477,000 | ||||
واریان | |||||
50 اتمی | 245,000 | ||||
55 اتمی | 268,000 | ||||
60 اتمی | 290,000 | ||||
66 اتمی | 310,000 | ||||
74 اتمی | 350,000 | ||||
100 اتمی | 470,000 | ||||
صبا باطری | |||||
آرمو 50 | 280,000 | ||||
آرمو 55 | 300,000 | ||||
آرمو 60 | 330,000 | ||||
آرمو 66 | 350,000 | ||||
آرمو 70 | 385,000 | ||||
آرمو 74 | 390,000 | ||||
آرمو 88 | 450,000 | ||||
آرمو 90 | 470,000 | ||||
آرمو 100 | 520,000 | ||||
آرمو 120 | 610,000 | ||||
آرمو 150 | 750,000 | ||||
آرمو 200 | 960,000 | ||||
واریان 50 | 285,000 | ||||
واریان 55 | 310,000 | ||||
واریان 60 | 335,000 | ||||
واریان 66 | 360,000 | ||||
واریان 70 | 390,000 | ||||
واریان 74 | 395,000 | ||||
واریان 90 | 475,000 | ||||
واریان 100 | --- | ||||
واریان 120 | --- | ||||
پوما | |||||
35 | 340,000 | ||||
45 | 410,000 | ||||
55 | 480,000 | ||||
60 | 520,000 | ||||
62 | 530,000 | ||||
66 | 570,000 | ||||
70 | 600,000 | ||||
74 | 620,000 | ||||
88 | 730,000 | ||||
90 | 740,000 | ||||
100 | 820,000 | ||||
120 | 970,000 | ||||
150 | 1,200,000 | ||||
170 | 1,350,000 | ||||
200 | 1,550,000 | ||||
آرارات | |||||
35 | --- | ||||
45 | --- | ||||
55 | 360,000 | ||||
60 | --- | ||||
62 | 405,000 | ||||
66 | 430,000 | ||||
70 | --- | ||||
74 | 483,000 | ||||
80 | --- | ||||
88 | --- | ||||
90 | --- | ||||
100 | --- | ||||
120 | --- | ||||
150 | --- | ||||
170 | --- | ||||
180 | --- | ||||
200 | --- | ||||
سوزوکی | |||||
35 | 300,000 | ||||
45 | 330,000 | ||||
50 | 350,000 | ||||
55 | 410,000 | ||||
60 | 430,000 | ||||
62 | --- | ||||
66 | 475,000 | ||||
70 | 500,000 | ||||
74 | 520,000 | ||||
88 | 620,000 | ||||
100 | 690,000 | ||||
120 | 840,000 | ||||
150 | 1,010,000 | ||||
160 | --- | ||||
190 | 1,260,000 | ||||
200 | 1,330,000 | ||||
اوربیتال (سپاهان) | |||||
35 ( اتمی ) | 300,000 | ||||
45 ( اتمی ) | 340,000 | ||||
50 ( اتمی ) | 350,000 | ||||
55 ( اتمی ) | 380,000 | ||||
60 ( اتمی ) | 400,000 | ||||
66 ( اتمی ) | 440,000 | ||||
70 ( اتمی ) | 470,000 | ||||
74 ( اتمی ) | 490,000 | ||||
88 ( اتمی ) | 595,000 | ||||
100 ( اتمی ) | 650,000 | ||||
120 ( اتمی ) | 760,000 | ||||
150 ( اتمی ) | 930,000 | ||||
170 ( اتمی ) | 1,050,000 | ||||
190 ( اتمی ) | 1,160,000 | ||||
200 ( اتمی ) | 1,210,000 | ||||
اتمیک (توان) | |||||
35 | 280,000 | ||||
45 | 320,000 | ||||
50 | 330,000 | ||||
60 | 390,000 | ||||
66 | 420,000 | ||||
70 | 440,000 | ||||
74 | 460,000 | ||||
88 | 540,000 | ||||
100 | 660,000 | ||||
120 | 775,000 | ||||
150 | 860,000 | ||||
190 | 1,070,000 | ||||
برنا | |||||
45 | 300,000 | ||||
50 | 320,000 | ||||
55 | 350,000 | ||||
60 | 380,000 | ||||
66 | 425,000 | ||||
70 | 450,000 | ||||
74 | 478,000 | ||||
فالکون |
دیدگاهها
این تست برای قطعه نو قابل اجرا و کاربردی هستش ولی قطعه کار کرده ممکنه که تو دمای بالا قطع و وصل بشه که وقتی جدا کنی و تست اهمی بزنی دیگه جواب نده
این قطعه به ندرت خراب میشه وقتی هم خراب میشه فقط تو حرارت های بالای 90 یه لحظه قطع میشه
یا بر اثر روسوب آب سوکتش سولفات میزنه
تشکر میکنم بابت اختصاص وقتی که برای مطالعه این متن گذاشتین
اگراین قطعه کهدرپراید زیمنس همنصب شده خراب گرددفن دردوربالاوصل شده ودما حداقل دهدرجه بالاترنمایشدا ده وفندورتند کارمیکند.
باتشکر
من ٢٠٦ وي ٢٠ دارم يك ساله كه ماشينم مشكلي داره كه هيچكي نتونسته حلش كنه فن دور كند ماشينم رو ١٠٣ راه ميوفته و رو ٩٨ خاموش ميشه دو بار فشنگي آب عوض كردم و دو مرتبه مقاومت فن عوض كردم و ترموستات هم تعويض كردم متاسفانه درست نشده شك كردم گفتم شايد درجه پشت آمپر خرابه ولي دياگ كه زدم اونم درسته دمايي كه دياگم نشون ميده همينه نميدونم ديگه بايد چكار كنم لطفا راهنمايي كنيد ممنون
سلام ، شما خیلی راحت میتونی بری باطریسازی یه پتانسیونمتر ولوم دار سر راه یونیت فن کار بزاری و ولوم را روی هر درجه ای که مد نظرته تنظیم کنی و فن رو اون درجه شروع به کار میکند
تا الان 5 بار رله فن 206 تیپ 5 مدل 94 را عوض میکنم دوباره میسوزه فنو عوض کردم مشکل از اونم نبود یه راه بزلرید جلو ی پام
منم مشکل شمارو دارم
کولر ک میگیرم یه هو آمپر میره بالا استوپ روشن میشه تا کولرو خاموش میکنم آمپر بر میگرده
به نقل از فرهنگ:
سلام شما دور تند فن ماشینت مشکل داره که به احتمال زیاد از رله های دور تند
سلام از رله دور تند عوضش کن درست میشه از سمت راست اولی درون موتور
خداوكيلي منو كمك كنيد ديگ خسته شدم يك ماهه رانا خريدم مدل ٩٣ از روز اول فن دور كندش خراب بود تا حالا ٧ بار مقاومت عوض كردم بردم نمايندگي ٢ بار اين بار سومه فن و موتور فن كامل عوض كردم سيم كشي ٣ بار چك كردن حتي كامپيوتر و دياك هيچ مشكلي ندارن وقتي مقاومت جديد ميذارن يك هفته سالمه باز ميسوزه ولي دور تند و كولر كار ميكنه لطفا كمكم كنيد در ضمن فيوز ها همه سالم هستن
من ۲۰۶اسدی مدل ۹۴ دارم
جدیدا مدام مقاومت فنم میسوزه تا. حالا سه بار مقاومت عوض کردم درست نشد مشکل از چیه
ممنونم
سلام به احتمال 99 درصد مشکل از فنه ماشینه عوضش کنی درست میشه
سلام مجدد دوستان. راستش به سرم زد رفتم یه نگاه به رله های فن بندازم. درب رله ها رو که باز کردم، رله بالایی خود به خود افتاد. فک کنم ایراد از همین بوده باشه. جفتشون رو تمیز کردم و دوباره بستم. احتمالا درست شده باشه. موفق باشید.
ممنون
من 206 دارم ومیخوام به پیشنهاد شما پتانسیومتر ولوم دار نصب کنم.حالا پتانسیومترو رو بجای کانکتور نصب کنم یا به صورت سری یا موازی با کانکتور.ممنون
سلام
اگه فهمیدی خرابی از کجاست لطفا به ما هم بگو
سلام. از ای سی یو است. عوض کنید درست میشه
سلام
سنسور آب رو هم چک کنید
من یه 206 تیپ دو مدل 90 دارم. دو سه روزه آمپر یک درجه از وسط بالاتر میره و فن دور تند هم حتی موقعی که کلر میزنم روشن نمیشه. در حالیکه تا هفته پیش آمپر نهایتا وسط بود کسی میتونه راهنمایی کنه. بسیار متشکر
لطفا راهنماييم كنيد ممنون ميشم
رضا
با سلام من هم همین مشکل رو داشتم وقتی سیمهای اطراف فن رو چک کردم متوجه شدم که در اثر تصادف سیم دور کند فن قطع شده وصلش که کردم همه چیز درست شد ممنون از وقتی که گذاشتین
به نقل از محمد:
داداش ماشين منم همينطوره رله هاشم اكيه بردم نشون دادم ميگه دستورش از اي سي يو نمياد بايد بازشه تعويض شه اي سي مربوطه
من رانا مدل ٩٧ دارم كه وقتي كولر روشن ميكنم در بعضي مواقع صداي طق طق مدام ميا د و درجه امپر هم مياد زير وسط-ميخواستم ببينم اين صداي طق طق مربوط به كدوم قطعه هست كه فن هم يكسره كار ميكند؟
٢٠٦ مدل ٩٤ تيپ٢ از قسمت جلو ضربه داشته ماشين الان سه روز كه تعميرگاه ست و با وجود بسته بودن سوئيچ و همچنين جدا كردن سوكت كامپيوتر به محض وصل كردن سر باطريهافن دور تند يكسره شروع به حركت ميكنه اين ايراد تا به العانم رفع نشده. سيم كشى ها همتست شده
من 206 مدل 84 دارم در طول مسیر داخل شهر گاهی آمپر میچسبه تا آخر و استپ روشن میشه و بعد یک دقیقه یا گاهی کمتر دوباره آمپر بر میگرده سر جاش . تا بحال سه تا مقاومت فن عوض کردم حتی با فرانسوی هم جواب نگرفتم.رله دوبل رو هم عوض کردم تاثیری نداشت. به نظر شما مشکل از کجاست؟؟؟ضمنا فن رو یکبار عوض کردم و این موضوع از اون وقت شروع شد و مدتهاست باهاش درگیرم.تستش هم کردند گفتند سالمه!!!
مگان اتومات 2000 دارم، بعد از حدود 20 تا 30 دقیقه رانندگی ، توی سربالایی فن دور تند روشن میشه درصورتیکه آمپر از حدود 90تا 92 درجه است ولی حرارت داخل موتور زیاده، شمع، 2تا دلکو، ترموستات، فشنگی آب عوض کردم، چند تا فرضیه مطرح است لطفاً کمک بفرمایید.
1- سال پیش سنسور اکسیژن بعد کاتالیست خریدم و روی دیاگ خطا نداشت، ولی الان فهمیدم سریال لیبلش با اصلی متفاوته
2- رله فن و یا مقاومت فن، جدیدا مشاهده کردم، وقتی ماشین درجا کار میکنه و بعد از مدتی که آمپر به 90 رسید باید فن دور کند قطع بشه این اتفاق نمی افته، ولی در حرکت آرام فن کند قطع میشه.
3-گرفتگی کاتالیست
سوال مهم ، آیا میشه رله ها بعد از گرم شدن ماشین خوب عمل نکنه و فن ها رو تو مدار بیاره و دمای آب رو پایین نگه داره و شرایط موتور خنک رو ecuداشته باشه وتزیق سوخت رو افزایش بده,؟ ضمنا در تابستان جدید آمپر آب همان حدود ۹۰ درجه بود ولی فن دور تند کار میکرد و داخل کاپوت آنقدر داغ بود که کولر (علیرغم تکمیل گاز و شرایط خوب در نیم ساعت اول) هوای خنک نداشت. لطفاً راهنمایی بفرمایید.
ای سی یو ماشینتو فلش کن
سلام.ماشینو ببر مکانیکی و ازشون بخوا رادیات رو باز کنن و جلوی رادیات رو باد بگیرن.احتمالا خاک و آشغال جلوی رادیات رو گرفته و نمیزاره هوا مستقیم به رادیات برسه
دوست عزيز منم مثل شنا مقاومت فن ميسوزه.دور کند کار نميکنه فقط دما خيلي ميره بالا دور تند روشن ميشه..من احتمال فراوان ميدم که مثل من زنون و هدلايت بستي و باعث ميشه آمپر بکشه و بسوزه
من ۲۰۷ مدل ۹۷ دارم یکبار کنار دریا رفتم روی یک گلدان سیمانی و بعد از دراومدن فن ماشین فقط روی دور تند باز میشد مقاومت فن رو عوض کردم درست شد ولی از اون موقع تا الان هر وقت باران میاد و من تو بارون حرکت میکنم همون مشکل پیش میاد تا الان ۴ بار مقاومت رو عوض کردم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
من یه مدت یه مشکلی با بالا و پایین رفتن دما داشتم که تو مسیرای طولانی گاهی هواسم نبود به استپ قرمز هم میرسید و روشن میشد که اول از همه هواستون خیلی باشه به این مرحله نرسه چون خیلی ضرر داده و چشمتون به آمپر باشه.مشکل ماشین من بعد کلی خرج و گرفتاری با ۲۵تومن حل شد.ایراد از شلنگ باریک قمقه به رادیات بود که تعمیرکار موقع تعویض خاسته بود محکم کاری کنه با چسب جا زده بود که چسب یه مقدار داخل شلنگ رفته بود و چون شلنگ رنگش مشکیه نشون نمیده.! میتونین در بیارین فوت کنین باز باشه.هرکسی گفت ربطی نداره گوش ندین چون اضافی آب و فشار هوا تنظیم میشه همچنین هواگیری هم از همین طریق انجام میشه و کلاً ماشین من از این رو به اون رو شد و آمپر از وسط تکون نمیخوره.موفق باشید
اشکال از سنسور اب هستش
سلام منفی مثبت صیم هارو اشتباه بستن فن برعکس میچرخه
سلام واترپمپتو عوض کن
اگ دما از ۱۱۲ درجه بالاتر بره کمپرسور اتومات خاموش پیشه تا دما کاهش پیدا کنه درحالت ایستاده دما زیاد میشه احتمال داره دور تند فن یا واتر پمپ یا رادیات مشکل داشته باشه چککنید
اما با کولر میره روی دور کند و بعدش دور تند عادی
دیروز کولر رو خاموش کردم که دیدم آمپر رسید به ۱۰۰
سریع کولر زدم و فن ها کار کرد
آیا کسی میدونه مشکل از چیه؟ رله فن هم چک کردم سالم بود
به نقل از زوده:
ماشین شما فقط هوا گیری میخواد. درسته
رله های تند وکند کنار فن چک کن سولفاته زده یا قطع شده
سلام باریمپ درجه فن روبیارپایین.
سلام مشکل ازکمپرسورکولرهست.موقع درجاکلاچ نمیکنه.فقط موقع گازدادن کلاچ میکنه
سلام قربونت برم چه ربطی به واترپمپ داره.اون مربوط به سیم کشی وبرق ماشین میشه
من ماشین رانا مدل 93 دارم. جدیدا بعد از خاموش کردن ماشین. استارت مجدد در اون شرایط استارت نمیخوره. گویا فن گار نمیکنه چون آمپر بالاست و پایین نماید. خیلی رم موتور.
علت از کجاست؟ رله فن یا چیز دیگه ای؟
نه داداش یکی از فنات کار نمیکنه
سلام
فیوز و رله دور کند فن رو بررسی کنید (فیوز باکس داخل موتور)به احتمالا بسیار زیادیکی از اینها معیوب باشند
اگر این دو مورد نبودند مقاومت فن سوخته که جلوی فن قرار داره
ضمنا دور کند فن هم بالاتر از خط وسط روشن میشه (دمای ۹۳درجه)
ماشین من تیپ دو مدل ۸۲ مشکلی که داره وقتی فن دور کند راه میفته دیگه خاموش نمیشه با اینکه آمپر میاد پایین علتش چیع؟
شما احتمالاسیمهای فشنگی جابجا شده
شما اتصالات آهنتو چک کن و اگر کثیفه تمیز کنید
من 206 تیپ 2 مدل 91 دارم. تا پارسال همه چی اوکی بود یهویی آمپر توی جاده میرفت بالا. هرچی بیشتر گاز میدادم بیشتر میرفت بالا و وقتی توی سرازیری می افتم یا گاز رو ول میکردم امپر میومد پایین
بردم باطری ساز گفت ترموستاته.عوض کردم اصلا درست نشد. بازم بردم رله ها رو چک کرد گفت سالمن. ولی بازم مشکل داره. کولر میگیریم در 90 درصد مواقع فن دور تند نمیزنه . یه کلید سرراهش گذاشتم فن رو یه سره کردم اما تا کلیدو میزنم آمپر میره بالا و کولرم از کار می افته ولی کلید رو قطع میکنم همه چی عادی میشه
ممنو میشم رهنمایی کنید
به نقل از A.ch:
دوست عزیز اگه ماشینت تصادفیه صافکار یکسره کرده
زمانی هستم ماشین رانا دارم صبحها که ماشینو استارت میزنم انگار موتور ماشین میلرزه انگار زیر پات خالی موتور
ماشین فکر میکنی داره میفته گاز میخوره بعد از 4 ثانیه بعد حرکت میکنه دور موتور هم بعضی اوقات واسه خودش میره بالا علت خرابی رو اگه بگین ممنون میشم./گلستان
فن از کار افتاده
رله ها و فن رو تست کردم سالم هستن مشکل از کجا میتونه باشه؟
من یه۲۰۶ اس دی مدل ۹۳ دارم جدیدا زمانی که کولر روشنه بعضی مواقع هنگام کار کردن فن چراغ دینام و stopروشن میشه و به محض خاموش شدن فن چراغ دینام و استوپ خاموش میشه. لطفا راهنماییم کنیدتشکر
دو عدد رله های فن در یک محفظه کنار فن قرار دارن اونا رو حتما چک و تعویض کنید.
اول که کولر میگیری به هیچ انوان رو دورتند نمیری فنش
ولی خنکیش عالیه
بعد که کولر خاموش میکنی فنش خاموش نمیشه
یسره کار میکنه
فشنگی آب و ترموستات رله فن ها و مقاومت فن عوض کردم بازم یسره کار میکنه تا ماشینو کامل روشن کنی خاموش کنی.
بیخود ترین ماشین دنیا 206
من ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۱ دارم
وقتی کولر میزنم و در حال حرکت هستم دور تند راه نمیوفته و دما تا ۱۰۰ یا بیشتر میره بالا
ولی وقتی نگه میدارم بعد از چند دقیقه دور تند راه میوفته دما رو میاره پایین
این اشکال فقط با کولر میوفته
خدایی کمک کنید از بس بردم اینور اونور و خرج کردم خسته شدم
رادیاتور هم عوض کردم
رله دور تند هم عوض کردم
باطری سازی هر کیم بردم جواب درستی نمیده باید چیکار کنم کسی تا حالا با رانا این مشکلی داشته
کولر نزن بهترین کاره
منم همین مشکل رو دارم هیچکس درستش نتونست کنه خودم تعمیر رو یاد گرفتم رله فیوز همه چی خریدم خودم هی عوضش میکنم ک لااقل این همه هزینه نکنم ولی یجایی رو من چک نکردم شایداز درجه کولر و دور فن کولر باشه
ممنون میشم کمکم کنید
آیا روشن شد ممتد دور کند در رانندگی طولانی طبیعیه؟ ارتباطی بین داغ کردن گیربکس و روشن شدن فن دور کند وجود داره؟ با خاموش و روشن کردن ماشین بازم فن دور کند روشن بود؟ دیاگ زدم چند بار و فقط خطای ولتاژ باتری رو نشون میداد تا اینکه اخیرا خطای فن هم ثبت شده بود!!!
تمام این پارامتر رو میتونی داخل ایسیو درست کنی
مدل ماشین ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۵
امروز تو مسیر برگشت از شهرستان،ضبط ماشین روشن میکردی ،خودش خاموش روشن میشد،بوق،شیشه بالا بر قطع و وصل میشد،تو انتهای مسیرم فک کنم فن دیگه کار نکرد،دما رفت بالا،استپ روشن شد،قبلا اینطور شده بود، لطفا میخواستم راهنمایی کنیین،ممنون
سلام داداش فنت امپر میکشه فیوز مقاومت فنت میسوزه فنت رو عوض کن