جستجو در تمام متون و مستندات کارگیک
carworks
samin ba
دنیای خودرو
فن خودرو
CarGeek | کارگیک

ب‌ام‌و طراحی کوچک‌ترین محصول خود را دستخوش تغییر چهره و فیس‌لیفت کرده است تا با جلوه ای بهتر و موقرتر بتواند در چهارمین سال حضور خود، نگاه‌های جدیدی را به سوی خود جلب کند.

خوشبختانه طراحی نامتعارف چراغ‌ها در نسل دوم سری یک، متحول شده‌اند. نسخه جدید چهره ای به‌مراتب جذاب‌تر و مشابه برادران بزرگ‌ترش را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های جلو باریک‌تر و از لامپ‌های LED برای چراغ‌های روزتاب استفاده شده، جلوپنجره دوقلوی برجسته‌تر و سپر کاملاً متفاوت با هواکش‌های بزرگ‌تر، چراغ‌های عقب دو تکه به شکل L با طراحی بهتر و با لامپ‌های LED، اسپویلر جدید، سپر بازطراحی شده عقب و گلگیرهای پهن‌تر همگی دست به دست هم داده‌اند تا سیری یک را جدی‌تر بگیریم.  

با پا گذاشتن به درون کابین، تجهیزات و لوازم جدید، یک نمایشگر مرکزی 6.5 اینچی لمسی در کنسول وسط که می‌توان با پرداخت اضافه و دریافت سیستم ناوبری، آن را با نسخه 8.8 اینچی تعویض کرد، دکمه‌ها و دستگیره‌های با روکش کرومی، سیستم تهویه دو ناحیه ای و تجهیزات دیگری نظیر کروز کنترل فعال مبتنی بر رادار و با امکان ترمز و حرکت خودکار، آخرین نسل از سیستم دستیار پارکینگ با امکان پارک دوبل خودکار در فضاهای محدود را مشاهده خواهید نمود. 

هر دو مدل سه و پنج درب سری 1، از پیشرانه‌های بهینه شده ای بهره می‌برند. 

مدل 116iبا موتور 1.5 لیتری 109 اسبی و 180 نیوتن متری
مدل 118i با موتور 1.6 لیتری 136 اسب بخار و 220 نیوتن متر
مدل 120i با موتور 1.6 لیتری 177 اسبی و 250 نیوتن متری
مدل 125i با موتور 2.0 لیتری توربو 218 اسبی و 310 نیوتن متری
مدل 116d دیزلی با موتور سه سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر
مدل 118d با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر
مدل 120d با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر
مدل 125d با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 224 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر
مدل M135i با موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربو با قدرت 326 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر

به گفته ب‌ام‌و، این مدل‌ها با بهره‌وری بیشتر در مصرف سوخت ارائه می‌شوند. مدل باشکوه M135i می‌تواند با توجه به افزایش 6.8 اسب بخاری، در نسخه دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه ای و در نسخه چهار چرخ محرک xDrive شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه ای را ثبت کند. برای این مدل می‌توان از یک گیربکس هشت سرعته خودکار Steptronic نیز استفاده نمود که در این صورت شتاب آن حتی به 4.7 ثانیه نیز کاهش می‌یابد. 

هاچ بک ب‌ام‌و با تغییرات ظاهری و باطنی انجام شده به‌مراتب دلپذیرتر از سابق به نظر می‌رسد. این خودرو در نمایشگاه ژنو 2015 رسماً پرده‌برداری شده و از ماه مارس برای خرید در دسترس خواهد بود.

پدال


4 1 1 1 1 1 Votes 4.00 (1785 votes)

نوشتن دیدگاه


مطالب مرتبط

▼ (اسکرول کنید...)

براساس کلمه کلیدی جستجو کنید

مطالب فنی و آموزشی

آخرین مطالب جدید شده
فیلم و دفترچه راهنمای آموزشی مشتری هایما S5
فیلم و دفترچه راهنمای آموزشی مشتری هایما S7
جزوه و راهنمای آموزشی برق خودرو تندر90
فیلم و دفترچه راهنمای آموزشی مشتری رانا
فیلم و دفترچه راهنمای آموزشی مشتری دنا پلاس
فیلم و دفترچه راهنمای آموزشی مشتری H30 Cross
دفترچه راهنمای رسمی کلیه محصولات ایران خودرو
راهنمای استفاده از پایه های رله در برق خودرو
نکات و ترفندهای رله در برق و الکترونیک خودرو
آموزش کامل تعمیرات سیستم تعلیق پراید + لیست عیب یابی تعلیق و جلوبندی
دستورالعمل رفع ایراد عدم انطباق کانکتور کیلومتر شمار تیبا2 و روشن شدن چراغ EBD بجای ABS
دستورالعمل رفع ایراد نفوذ آب به داخل CCN سمند مالتی پلکس
راهنمای کنترل و اصلاح پیکربندی سمند مالتی پلکس SMS
معرفی نودهای سیستم مالتی پلکس SMS سمند و سورن
راهنمای پیکربندی نوع ECU در خودرو Dena SMS MUX Bosch ME17
اصول عملکرد سیستم کروزکنترل ایران خودرو
راهنمای عیب یابی گیربکس اتوماتیک سوزوکی گرندویتارا با تست استال
راهنمای تعمیرات ECU زیمنس ریو
راهنمای تعریف کلید خودرو H30 Cross
بررسی سیستم های VVT و VIS در خودرو
منیفولد هوای ورودی متغییر
راهنمای تعمیرات گیربکس دوکلاچه اتوماتیک جک S5
Cisco Released New Open Source Security Tool to Find Security Vulnerabilities in Modern Cars
Vulnerability in Tesla Model S Let Hackers Clone The Car Key
ليست سرويس هاي دوره ای خودروهای تحت پوشش سایپا
راهنمای تعمیرات و سرویس تجهیزات الکتریکی پژو RD
روش رفع ایراد عدم عملکرد برف پاک کن در سیستم هوشمند CEC پژو پارس
معرفی سیستم ترمز ABS با مدل Bosch ABS8 و مدل TEVES MK70 پراید
معرفی قطعات EMS جدید SSAT سازه پویش سایپا X100 (پراید)
دستورالعمل شستشوی ریل سوخت وانت نیسان دوگانه سوز
اطلاعیه جابجایی سوکت های انژکتور در دسته سیم انژکتور جهت رفع ایراد MisFiring
مشکلات متداول کولر خودرو و دلایل آن ها
آخرین مطالب جدید شده
fn bb 0
rahro

آخرین آگهی ها

آموزش تخصصی موتور و گیربکس اتومات ، al4 , پژو ، ال 90 و 20 ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
ریمپ تخصصی - برنامه ریزی و تعمیرات ایسیو - اصلاح محدودیت سرع ...
دوره های آموزشی تخصصی خودرو و دیاگ جی اسکن ...
تعمیرموتور وانواع گیربکس های کره ای،ژاپنی ،چینی و اروپایی ...
آموزش تخصصی تعمیرات کلیه ایسیو ها داخلی و خارجی و ماشین سنگی ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با سابقه 14 ساله خود در زمینه آموز ...
آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با سابقه 14 ساله در زمینه آموزش دو ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزش حرفه ای بازرَسی وکنترل بدنه اتومبیل ویژه کار ...
مجتمع مهارتهای نو دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای با اراِ ...