جستجو در تمام متون و مستندات کارگیک
Dkhodro_nba
carworks_b2
carworks_nba
samin_ba
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

چندی پیش لیفان با برگزاری مراسمی تحت عنوان “شب لیفان” در نمایشگاه بین المللی چانگ گینک چین، پرچمدار پر سروصدای خود یعنی مدل 820 را رسما راهی بازار کرد. در این مراسم که با حضور سفیران و کنسول های 18 کشور خارجی و همچنین مقامات دولتی چین برگزار شد، از مدل 820 و قیمت و قابلیت های فنی آن پرده برداری شد.

Lifan820_1

معرفی و نقد و بررسی لیفان820

لیفان 820 سدانی متوسط است که مسولان لیفان خیلی علاقه دارند که آن را با تویوتا کمری مقایسه کنند. البته اگر نگاهی به ظاهر و مشخصات 820 بیندازیم متوجه شباهت های فراوان آن با تویوتا کمری خواهیم شد. از جمله اینکه فاصله محوری این خودرو دقیقا با کمری برابر است و حتی یک میلیمتر هم اختلاف ندارند! یا اینکه اگر در داخل 820 بنشینیم با داشبورد آشنای کمری مواجه خواهیم شد که شباهت های آن ها قطعا چندان هم اتفاقی نبوده است!

Lifan820_3

این خودرو محصولی استراتژیک برای لیفان محسوب می شود.

نقد و بررسی کامل لیفان 820 (سبقت آزاد)

لیفان ۸۲۰ توسط کرمان موتور با موتور ۲,۴ لیتری که توان تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت را دارد عرضه خواهد شد. گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک و ۶ سرعته خواهد بود. ۸۲۰ به تازگی توسط لیفان به نمایش گذاشته شده و خودرویی در رده فول سایزهاست.هنوز از مشخصات و قیمت احتمالی آن نیز سخنی به میان نیامده.

Lifan820_2

لیفان ۸۲۰ در ایران پس از جک S۵ می تواند دومین محصول تحول ساز کرمان خودرو در بازار باشد.چرا که این خودرو در مقام یک سدان سایز متوسط و پر امکانات با پیشرانه ۱۶۰ اسب بخاری در بازار زیر ۱۰۰ میلیون تومان رقیبی ندارد و در صورت عرضه با قیمت رقابتی (مانند سایر محصولات کرمان خودرو) می تواند به راحتی فروش بالایی را نصیب این شرکت کند.

نقد و بررسی لیفان 820 در اسب بخار

شرکت کرمان موتور که سال‌هاست محصولات لیفان را در ایران مونتاژ می‌کند، به تازگی آخرین محصول سدان این برند چینی را روی خط مونتاژ آورده است و بعد از ماه‌ها، قصد عرضه آن را به بازار دارد. این تعویق در عرضه، به زمان تست این خودرو برمی‌گردد که به گفته کارشناسان کرمان موتور، لیفان ۸۲۰ در ایران تست‌های بلند مدتی را گذرانده تا بتواند برای عرضه در بازار آماده شود. از اوایل امسال بود که این ماشین در مکان‌های مختلف حاضر شد تا مردم ذهنیتی از آن پیدا کنند. ولی همیشه مشخصات این خودرو و عملکرد آن برای کسی به طور واضح مشخص نبود. در برنامه بازدید روز دوشنبه ۲۲ دی ماه، به ملاقات با لیفان ۸۲۰ رفتیم تا از آن اطلاعاتی به‌دست آوریم. خودرویی‌هایی که خبرنگاران با آن‌ها بررسی را انجام می‌دادند، همان نسخه‌هایی بود که در شرکت کرمان موتور تولید شده بود و قرار است به‌زودی وارد خیابان‌ها شود. موتور ۸۲۰ به فناوری VVT مجهز است ۲٫۴ لیتر حجم دارد. با توجه به اعلام کمپانی لیفان، این موتور توانایی تولید ۱۶۴ اسب بخار و ۲۲۶ نیوتون‌متر گشتاور دارد. این خودروی لوکس چینی، با گیربکس اتوماتیک به بازار ایران عرضه می‌شود. لیفان، برای ۸۲۰ یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک را انتخاب کرده است که قابلیت تعویض دنده به صورت دستی و در حالت رانندگی برفی قرار می‌گیرد و فرمان این خودرو نیز از نوع هیدرولیک است.

lifan_820_1

حال وقت آن فرارسیده بود که داخل لیفان ۸۲۰ بشینیم تا آن‌را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. از بدو ورود متوجه کیفیت بهتر این خودرو نسبت به ماشین‌هایی مانند جک J5 و لیفان ۶۲۰ می‌شویم. وقتی داخل کابین خودرو نشستیم، کیفیت بهتر داخل هم باز نسبت به سایر خودروهای کرمان موتور، مزیتی برای ۸۲۰ به حساب می‌آمد. از همین جا معلوم بود که گارانتی بیشتر برای ۸۲۰ تا حد زیادی قابل درک است. زیرا به مراتب کیفیت ساخت و مونتاژ بهتری در این خودرو رعایت شده بود. روکش صندلی‌ها از نوع چرم مصنوعی مشکی بود که کمی‌کیفیتش با بقیه خودروهای چینی متفاوت بود. البته می‌شد حدس زد که در صورت نگهداری نامناسب، چرم صندلی‌ها اولین چیزی است که آسیب می‌بیند. داخل کابین خودرو امکانات به نسبت خوبی وجود داشت. استارت خودرو با دکمه انجام می‌شود و روی فرمان، کروزکنترل نصب شده است. صندلی راننده برقی در جهات مختلف بود و از گرم‌کن دو حالته در آن استفاده شده است. سیستم تهویه از نوع اتوماتیک تک‌کاناله است. یکی از معایب در ۸۲۰ این است که تهویه صورت برای ردیف عقب در نظر گرفته نشده است و تنها باد از زیر صندلی‌های جلو به عقب جریاد دارد. با توجه به این که فضای ردیف عقب لیفان ۸۲۰ به نسبت رقبا بزرگ و مبله است، توقع می‌رفت این آپشن ساده در خودرو تعبیه می‌شود. سان‌روف هم جزو امکاناتی است که این روزها در هر محصول چینی وجود دارد و به تبع آن، در ۸۲۰ هم یافت می‌شود. مانیتور لمسی بزرگی بالای سیستم تهویه قرار دارد که کیفیت نمایش آن مطلوب بوده و خطوط و مسیر پارک را به طور نوسانی با دوربین دید عقب مشخص می‌کند. سیستم رهیاب هم جزو امکاناتی است که با اتصال یک SD MAP در این خودرو فعال می‌شود. در بخش امکانات ایمنی می‌توان اشاره کرد که خوشبختانه نسخه چهار ایربگ این خودرو به بازار ایران آمده که دو کیسه هوای جانبی در صندلی‌های جلو دارد. هم‌چنین تجهیز ۸۲۰ به سیستم پایداری و کنترل کشش باعث شده است پارامترهای ایمنی در این خودرو به نسبت برخی رقبا بهتر رعایت شود. دی‌لایت و سنسور نور هم جزو امکاناتی است که این روزها ایرانیان خیلی به آن‌ها علاقه دارند و چینی‌ها با شناخت نبض بازار، آن را در نسخه موجود در ایران قرار داده‌اند. سنسور پارک جلو جزو آپشن‌هایی است که در نسخه‌های فول این خودرو قرار دارد که در ایران عرضه نمی‌شود. در نهایت پس از بازدید از اتاق خودرو، نوبت آن رسید تا کمی ‌تجربه رانندگی از این سدان کشیده چینی به‌دست آوریم.

تخت گاز برای یافتن معایب لیفان ۸۲۰

با زدن دکمه استارت خودرو را روشن کرده و به سمت جاده تست حرکت کردیم. در ابتدا شاهد بودیم که فرمان نرمی‌ خوبی دارد و چسبندگی قابل قبولی را با توجه به سرعت به راننده القا می‌کند. دنده‌ها پشت سر هم تعویض می‌شدند و نرمی‌ در آن‌ها احساس می‌شد. با فشردن پدال گاز خودرو، دنده معکوس توسط خودرو، اعمال و شروع به شتاب‌گیری در هر سرعتی می‌کرد. نکته‌ای که باید به آن اشاره شود این است که برخی توان تولید موتور ۲٫۴ لیتری لیفان را ۱۵۷ اسب بخار می‌دانند که گویا نسبت به حجم موتور، بازده کافی ندارد. ولی در راننده‌گی‌های عادی و نرم می‌توان گفت که راننده را راضی می‌کند. با توجه به اینکه اتاق این خودرو سروصدای کمی ‌دارد و کمتر صدایی از بیرون به داخل می‌آید، ۸۲۰ می‌تواند برای خیلی از مشتریان دلچسب باشد. اما اگر اهل گاز دادن و معکوس کشیدن باشید، شاید ۸۲۰ خودرویی نباشد که برایتان مناسب باشد. درست است که قدرت موتور جواب مالکین ۸۲۰ را می‌دهد و کم نمی‌آورد، ولی این موتور برای شتابگیری‌های سریع ساخته نشده است. در شتاب‌گیری که در حالت ایستاده انجام دادیم، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو را در شرایط معمولی و با امکانات ساده بین ۴/۱۲ تا ۱۳ ثانیه ثبت کردیم. از عملکرد گیربکس هم متوجه شدیم که حالت اکونومی ‌در آن به طور کامل رعایت شده است، زیرا در دنده‌های سبک قابلیت شتاب‌گیری معمولی هم کم بود و نیاز به معکوس کشیدن در خودرو احساس می‌شد. در حین تخت گاز رفتن هم بعد از هر اعمال دنده مثبت، با خلاصی گازی مواجه می‌شدیم که در وسط گاز دادن‌های ما زیاد خوش‌آیند نبود. هم‌چنین در دورهای بالای چهار هزار، صدای موتور به صورت صدای بم و گرفته به اتاق می‌آمد که در برخی خودروها رایج است.

lifan_820_8

پس از اینکه به این نتیجه رسیدیم که ۸۲۰ خودرویی ملایم ‌است، وقت آن رسیده بود تا کمی ‌ترمزهای خودرو را به چالش بکشیم. در هر سرعتی ترمزهای این خودرو را تست کردیم و پس از ترمز‌های کوبنده، کمی ‌فرمان را به راست دادیم تا تخلیه بار وزنی خودرو را بسنجیم که آیا باعث کله کردن خودرو و گیجی فرمان می‌شود یا خیر؟ و دوباره در مسیری صاف به ترمزها فشار زیاد آوردیم که نتیجه این شد: کمتر گیجی فرمانی احساس می‌شد. اما در برخی مواقع با توجه به اتاق بزرگ خودرو، توقع ترمز قوی‌تر از خودرو را داشتیم. در کنار این مسئله جایی نبود که ترمزهای ۸۲۰ ما را نگران کنند. در کل می‌توان گفت که حس رضایت‌بخشی را به ما القا کرد و توقع ما را بالاتر برد. با سرعت بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت و گاهی کمتر و بیشتر، هندلینگ خودرو را با توجه به سرعت‌های متفاوت تست کردیم. بدون اغراق می‌توان گفت که لیز دادن این خودرو روی آسفالت اصلا کار راحتی نیست و فرمان به دقت عمل می‌کند و هندلیگ خودرو بسیار به نسبت رقبای چینی دیگر بالاست. گویا سبک طراحی یک خودروی به نسبت بزرگ خانوادگی در لیفان ۸۲۰ رعایت شده است. پس از چند دور، خودرو را در مسیر تست کوبش و سرو‌صدا بردیم تا در سطوح مختلف خودرو سنجیده می‌شد. وقتی از نواحی زبر و قلوه‌کن جاده تست رد می‌شدیم، صدای لاستیک‌ها به اتاق می‌آمد، ولی به داشبورد و ادوات خودرو منتقل نمی‌شد که باعث ارتعاش در آن‌ها بشود. هم‌چنین یکپارچه بودن داشبورد ۸۲۰ باعث می‌شود که بی‌سر‌وصداتر از سایر داشبوردهای چند‌تکه باشد. وقتی به اصلی‌ترین چاله‌ها رسیدیم، از نرمی ‌خوب اتاق شگفت‌زده شدیم. طبق استاندارد گفته شده از جانب کارشناس همراه، باید از این دست‌اندازهای نامتوازن با سرعت بین ۳۰ تا ۳۵ کیلومتر به طور یکنواخت رد می‌شدیم. در این مسیر چند متری صدایی از خودرو نشنیدیم و تعلیق خودرو به خوبی بعد از رها شدن از چاله‌ها ثبات ۸۲۰ را حفظ کرد.

lifan_820_7

پس از دور زدن با سه خودروی لیفان ۸۲۰ و سنجیدن آنها نسبت به یکدیگر، به این نتیجه رسیدیم که این خودروی چینی می‌تواند در رده کیفیت قابل قبول برای مشتریان قرار گیرد. زیرا در داخل آن به مراتب کیفیت بهتری کار شده و توانایی موتور و گیربکس برای یک خانواده، کافی و رضایت‌بخش است. خلاصی گاز بعد از تعویض دنده در دور بالا و شتاب‌گیری ضعیف می‌تواند دلیلی باشد که خریداران چینی هم از ۸۲۰ دلسرد شوند و به سراغ ماشین دیگر بروند. ولی در مجموع فضای کابین مناسب، امکانات تقریبا به‌روز، صندوق حجیم، مصرف سوخت متعارف، دوره گارانتی بالاتر نسبت به سایر محصولات و نرمی‌ خودرو می‌توان دلیلی باشد که چینی‌سواران ایرانی برای سفرهای خانوادگی خود لیفان ۸۲۰ را انتخاب کنند. احتمال می‌رود که ۸۲۰ با قیمتی در محدوده ۸۰ میلیون تومان به بازار ایران ارائه شود.

نمای خارجی لیفان 820 :

تویوتا کمری تنها خودرویی نیست که با دیدن 820 به یاد آن خواهید افتاد! در نمای خارجی 820 به نظر ترکیبی از سرآمد های طراحی خودروست. در جلو می توانیم جلو پنجره فورد تاروس را ببینیم و چراغ های آئودی A6 که با ابرویی خاص محصولات BMW همراه شده است.

در نمای کنار فارغ از طرح رینگ ها و خطوط روی بدنه، شباهت زیادی بین 820 و محصولات BMW می توان دید.

lifan_820_5

و در نمای عقب هم ترکیبی از هیوندای سوناتا و چراغ های آئودی A8 را داریم که وقتی روشن می شوند طرح قرینه چراغ های تویوتا آریون را تشکیل می دهند.

اما با این وجود طراحی این خودرو بسیار هماهنگ و متناسب است و به بیننده احساس کپی برداری صرف را نمی دهد. می توان گفت که طراحان لیفان به طور هنرمندانه ای نقاط قوت طراحی بزرگترین طراحان جهان را در کنار یکدیگر قرار داده اند تا محصولی جذاب و خوش استایل را خلق کنند.

رینگ های 16 اینچی با طراحی زیبا که هرچند اگر کمی بزرگتر بودند چهره ای اسپرت تر و جذاب تر به نمای جانبی 820 می دادند.

و صندوق عقبی با حجم 510 لیتر که در این کلاس عدد بزرگی به حساب می آید و بزرگتر از تویوتا کمری (436 لیتر) و هیوندای سوناتا (464 لیتر) می باشد که برای مسافرت های خانوادگی بسیار مناسب است.

نمای داخلی لیفان 820 :

در نمای داخلی دو نکته بیش از هر چیز جلب توجه می کند: یکی شباهت زیاد داشبورد این خودرو به تویوتا کمری و دیگری طراحی لوکس و جنس متریال مناسب و بسیار فراتر از یک خودروی 20 هزار دلاری چینی!

lifan_820_inside

طراحی کابین 820. لازم به ذکر است که این خودرو با دو تریم داخلی طوسی و سفید هم عرضه می شود و هنوز معلوم نیست که کدامیک از تریم های موجود به ایران وارد شوند.

اما موارد ذیل جزو مشخصات مطلوب و بارز نمای داخلی لیفان 820 هستند :

- صندلی های چرمی با قابلیت تنظیم در 6 جهت به همراه گرمکن صندلی های جلو.
- نمایشگر کیلومتر نه چندان هیجان انگیز اما زیبا و قابل قبول.
- مانیتور 8 اینچ دارای پورت USB، AUX، رهیاب GPS و MP5.

مشخصات فنی لیفان 820 :

تعلیق لیفان 820 : سیستم تعلیق جلو McPherson و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله.

موتور لیفان 820 :

لیفان خودروسازیست که معمولا موتور خودروهایش را خودش با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی و تولید میکند. برای 820 هم سه گزینه برای قوای پیشرانه در نظر گرفته شده است. 1800 سی سی، 2400 سی سی و 2000 سی سی توربوشارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت. لازم به ذکر است که در ابتدا تصور میشد موتور 2400 سی سی از محصولات میتسوبیشی باشد، اما در نهایت لیفان کد LF489Q را برای آن اعلام کرد که مشخصات آن به صورت زیر است:
حجم دقیق 2373 سی سی و ماکزیمم توان 165 اسب بخار در دور موتور 5700 و گشتاور 226 نیوتن متر در دور 4000 تا 4500 دور بر دقیقه.

lifan_820_engine

گیربکس لیفان 820 از نوع 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت DSI استرالیا

lifan_820_gearbox

شاسی لیفان 820 طراحی MIRA انگلستان است.

lifan_820_chasis

ایمنی لیفان 820 :

مسولان لیفان مدعی هستند که طراحی 820 به گونه ایست که توانایی گرفتن 5 ستاره از موسسه ایمنی EURO-NCAP را دارد. البته تا کنون هیچ نتیجه ای از تست های تصادف این خودرو منتشر نشده است و نمیتوان در مورد این موضوع به ظور قطعی اظهار نظر کرد.

البته لازم به ذکر است که محصولات لیفان با کسب گواهی E mark از مراجع هلندی، مجوز حضور در کشور های عضو اتحادیه اروپا را کسب کرده اند.

lifan_820_safety

بدنه و درهای این خودرو برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر ضربه و تصادف به وسیله میله های فولادی مقاوم سازی شده اند. همچنین این خودرو از 6 سیستم ایمنی ABS، ESP، EBD، TCS، BAS، و HBA نسخه 9 بوش بهره می برد.

در داخل خودرو نیز 6 ایربگ(جلو، جانبی و پرده ای) وظیفه محافظت از سرنشینان در برابر ضربه را بر عهده دارند.

امکانات رفاهی لیفان 820 :

این خودرو لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن های رفاهی را ارائه می کند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Lifan820_4

- سیستم TPMS به نمایش میزان باد لاستیک ها نیز میتواند راننده را در مواقع پنچری و کم بادی لاستیک آگاه کند.
- همچنین با با وجود 4 سنسور پارک در عقب و 2 سنسور در جلو راننده می تواند به تمامی نقاط کور اطراف ماشین تسلط داشته باشد.
- کامپیوتر سفری
- کروز کنترل
- باز شدن درب صندوق عقب با بردن پا با سمت زیر سپر
- سیستم صوتی و تصویری دارای مانیتور، دوربین عقب و رهیاب GPS
- سیستم استارت بدون کلید
- استفاده از شبکه کنترل کامپیوتری CAN BUS در این خودرو
- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ساخت Valeo فرانسه و فیلتر کربنی با قابلیت فیلتر کردن ذرات PM2.5

قیمت و مشخصات لیفان 820 در ایران:

طبق اعلام کرمان موتور ثبت نام این خودرو در سال جاری آغاز خواهد شد. در حال حاضر چند عدد از این خودرو برای تست فنی و نمایش به ایران آمده اند. هنوز اطلاعات رسمی و دقیق در مورد مدل مونتاژی در ایران اعلام نشده اما احتمالا نمونه ای که به ایران وارد می شود با موتور 2400 سی سی و گیربکس 6 دنده اتومات خواهد بود. طبق شنیده ها ظاهرا مدل کم امکانات با قیمت حدود 80 میلیون تومان به ایران وارد خواهد شد که احتمالا امکانات زیر را داشته باشد. (اطلاعات ذکر شده قطعی نیستند و ممکن است نسخه ای که به ایران وارد می شود با قیمت و امکانات رفاهی متفاوتی عرضه شود).

- موتور 2400 سی سی
- گیربکس اتومات 6 دنده با تیپ ترونیک
- 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو
- سیستم هایESP, HBA, TCS ،ABS+EBD, BA
- سیستم ضد سرقت
- سنسور پارک جلو و عقب
- سانروف
- آینه جمع شونده برقی به همراه گرمکن آینه
- صندلی 6 جهته برقی + تنظیم دستی گودی کمر
- استارت دکمه ای
- مانتیور و سیستم مولتی مدیا دارای 6 بلندگو به همراه دوربین عقب
- کروز کنترل
- TPMS با نمایش اطلاعات در پشت آمپر
- سیستم تهویه اتوماتیک با فیلتر ذرات ریز
- پاور ویندوز و پاور سانروف
- روکش صندلی چرمی

جمع بندی و نتیجه گیری درباره Lifan 820 :

لیفان 820 تلاش مهم لیفان برای تبدیل شدن به خودروسازی خوشنام است که صرفا محصولات ارزان قیمت نمیسازد. در مورد اینکه چقدر لیفان در رسیدن به این هدف موفق بوده است نمی توان تا قبل از ورود این خودرو به بازار قضاوتی انجام داد. اما قطعا این خودرو فاصله زیادی با سایر محصولات لیفان دارد و یک گام بزرگ رو به جلو برای این کمپانی محسوب می شود.

در کشور ما پس از توقف تولید نیسان تیانا و سوزوکی کیزاشی، هنوز هیچ خودروی سدان متوسطی از خطوط تولید مونتاژکاران وطنی راهی بازار نشده است و ارزان ترین گزینه های صفر موجود در این کلاس هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و تویوتا کمری هستند که از قیمت های نجومی برخوردارند. در نتیجه فقدان شدید این کلاس در بین خودروهای زیر 100 میلیون تومان به چشم می خورد و به نظر می رسد در صورتی که این خودرو با قیمت مناسب و امکانات بالا و البته کیفیت خوب عرضه شود می تواند اقبال زیادی را به خود جلب کند.

منابع :
- پدال
- اسب بخار
- چرخان
- پردیس خودرو
- نمایندگی 2202 کرمان موتور
- نمایندگی 1732 کرمان موتور

دیدگاه‌ها  

+17 #1 موستانگ 1395-01-06 21:10
باسلام و تشکر از مدیریت سایتcar Geek
این خودرو با این مشخصات فعلا رقیبی در مقابل نداره و میتونه موفق باشه در فروش و مثل همه خودروهای چینی ایربگ و سیستم ترمز هوشمند و سانروف و.... جز اپشن نیست برای هم رده های خودش حتی باقیمتهای خیلی پایین تر لذا بایدکیفیت و عمر مفید خوبی داشته باشد.که باز از خودروهای شرکت های ایرانخودرو و سایپا بالاتر هست.
نقل قول کردن
+5 #2 صادق 1395-03-07 21:52
من لیفان x60 دارم وبه نطر من ۸۲۰ یکی از خودرو های بسیار قدرتی که می تواند با اپتیما و سوناتا رقابت کند
نقل قول کردن
-43 #3 علی 1395-03-12 11:22
پس هیچ نکته منفی نداره؟
بابا بیخیال چرا الکی تبلیغ میکنی
کارشناس خالی بند
نقل قول کردن
+82 #4 مهدی 1395-03-22 11:51
هرچی هست خدایی از ماشینای داخلیه خودمون خیلی بهتره
نقل قول کردن
+30 #5 امیر 1395-03-26 14:58
بنظرم امکانات خوبی داره و میتونه نسبت به ماشین های داخلی عملکرد خیلی بهتری داشته باشه...
نقل قول کردن
+38 #6 Usef 1395-03-28 18:09
من رخ ماشین برام مهم نیس ولی این ماشین همه آپشنای روز رو داره حتی موتور قوی 2.4 DSI. و 6 سیستم برای ترمز و سیستم پایداری.
تنظیم گودی کمر واسه کسایی که مسافت زیادی رانندگی میکنن.یک سر و گردن بالاتر از ماشینای چینی.
خیلی بهتر از جیلی،بسترن، و جک هست.
اینم بدونین چین به جایی رسیده که میتونه با هر کیفیتی هر محصولی را که بخواهید ارایه بده از گوشی گرفته تا صنایع سنگین ،کشتی سازی،و خودرو،افسوس بما که عزت مملکتمون زیر دستای مدیران مافیای خودروسازی ایران لگد مال شده.
.
امیدوارم بتونم بخرمش
نقل قول کردن
-72 #7 مهمان 1395-04-05 03:49
با جمع کنین این چرت و پرت هارو
این ضعف خوروهای داخله کهه فک میکنین اینا عالین.بابا بعد پن شیش ماه شروع میکنن به ایراد باز کردن چشاتونو باز کنین ببینین این آشغال هارو به قیمت خودرو خوب به ما میدن.تورو خدا برین ببینین تو دنیای خودرو چه اتفاقاتی میفته و ما کجای کاریم
زیادم خودتونو خسته نکنین مثلا ای با کمری
ایکس شصت با سانتافه و جک اس 5 با توسان اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قابل مقایسه نیستن
نقل قول کردن
+33 #8 مسعود 1395-04-10 18:29
مهمان جان تویوتا کمری و سانتافه اونجایی که شما زندگی میکنی فکر کنم سانتافه با کمری خیلی ارزونه آدرسشو به ما بده تاما هم بخریم با هشتاد تومن می خوای جت شخصی بخری وقتی بازار انحصار یه عدست میشه همین ناراحت نباش
نقل قول کردن
+13 #9 مهدی 1395-04-21 13:32
بهترین ماشینه lol
نقل قول کردن
+23 #10 mohammad 1395-04-22 16:04
سلام اقا من این پنج ستاره ی چینی رو سوار شدم و تنها چیزی که میگم خودم رفتم یکی خریدم وسلام 10ساله دارم اتوماتیک سوار میشم اعم از سوناتا و جنسیس سانتافه اگه نظره منو بخاین از لحاظ زیبایی موتور شتاب مصرف سوخت هندلینگ این با این قیمت عااااالیه بعضی از دوستان تا سوار نشدن لطفا هیچ ایرادی نگییییییییرن ممنون
نقل قول کردن
+10 #11 سهراب 1395-04-26 02:14
موتور قوی 2400 داره رنگ مشکیش شبیه سوناتا هست...رینگ و لاستیکش اگه بزرگ بود خیلی زیباتر میشد..و در کل لیفان در ایران امتحان خودشو پس داده و کرمان موتور هم همیشه ماشین های با کیفیت تولید کرده ماشین های چینی عیب بزرگشان افت قیمته چیزی از نظر فنی و کارایی کم ندارند خصوصا به نسبت قیمتشان....ضمنا بازار دنیا رو داره در دست میگیره....چینه دیگه ..خخ
نقل قول کردن
+13 #12 محمدرضاپورفرجام 1395-04-29 15:02
بسیار ماشین خوبیه
شیک پرشتاب با امکانات و تجهیزات مناسب و به روز
قطعا از ماشینای ساخت ایران بهتره اصلا با هیچ کدوم از ماشینای ساخت داخل قابل مقایسه نیست

درضمن کسانی که ماشینای کره ایی و ژاپنی می خرن فقط پول برند هیوندا، تویوتا و... رو میدن این ماشین نسبت به قیمتش فوق العادست

فقط به لحاظ ظاهری ی ایراد میشه روی لیفان 820 گذاشت و اون رینگش هست که اونم قابل تعویض هست
نقل قول کردن
+3 #13 محمد 1395-05-05 21:23
با سلام تنها مشکل در ماشین های شرکت کرمان موتور کیفیت موتور خودرو و همچنین کیفیت خودرو که می شود کل هزینه ای که فرد برای یک ماشین به اصطلاح خارجی میکند . موفقیت مساوی با کیفیت مساوی با اعتماد بیشتر به خرید خودرو های شرکت کرمان موتور . با تشکر
نقل قول کردن
0 #14 ارشیا 1395-05-11 04:44
به نقل از مهمان:
با جمع کنین این چرت و پرت هارو
این ضعف خوروهای داخله کهه فک میکنین اینا عالین.بابا بعد پن شیش ماه شروع میکنن به ایراد باز کردن چشاتونو باز کنین ببینین این آشغال هارو به قیمت خودرو خوب به ما میدن.تورو خدا برین ببینین تو دنیای خودرو چه اتفاقاتی میفته و ما کجای کاریم
زیادم خودتونو خسته نکنین مثلا ای با کمری
ایکس شصت با سانتافه و جک اس 5 با توسان اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قابل مقایسه نیستن

استاد داری ماشینه 80 تومنی رو با ماشین 200 تومنی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا تو دیگ کی هستی
نقل قول کردن
+9 #15 hadi 1395-05-13 16:13
دوستان من جک اس فایو دارم خواستم ببینم بالیفالن ۸۲۰ عوض کنم یا اینکه جک رو بزارم
نقل قول کردن
0 #16 محمد 1395-05-14 15:46
دوستان خواستم بدونم کشش لیفان۸۲۰ تو سربالایی چطوره کم نمیاره؟
نقل قول کردن
+2 #17 /usef 1395-05-23 23:17
به نقل از محمدرضاپورفرجام:
بسیار ماشین خوبیه
شیک پرشتاب با امکانات و تجهیزات مناسب و به روز
قطعا از ماشینای ساخت ایران بهتره اصلا با هیچ کدوم از ماشینای ساخت داخل قابل مقایسه نیست

درضمن کسانی که ماشینای کره ایی و ژاپنی می خرن فقط پول برند هیوندا، تویوتا و... رو میدن این ماشین نسبت به قیمتش فوق العادست

فقط به لحاظ ظاهری ی ایراد میشه روی لیفان 820 گذاشت و اون رینگش هست که اونم قابل تعویض هست

و البته از معایبش Air Bag کافی نداره
نقل قول کردن
+3 #18 میلاد 1395-06-10 13:57
به نقل از علی:
پس هیچ نکته منفی نداره؟
بابا بیخیال چرا الکی تبلیغ میکنی
کارشناس خالی بند

قطعا نکته ی منفی ام داره،ولی باید این ماشین و رو با قیمت خودش سنجید.نه ماشین های کره و ژاپن
نقل قول کردن
+13 #19 محمد 1395-06-15 00:41
سلام دوستان تجربه خودم را از رانندگی با لیفان۸۲۰خدمتتان عرض میکنم ،هندلینگ عالی،مصرف بسیار خوب باکولر۷.۵تا۸.۵هست البته تاسرعت۱۰۵کیلومتر،بدون کولر۶تا۷، ترمز بسیار قوی،آبشنهای کافی تو این رنج قیمت،ولی دوستان باکروز تست کردم مصرف بهینه ترهست.سیستم ایرکاندیشن عالی بهرحال فعلا خیلی راضیم،
نقل قول کردن
+7 #20 هوشیار 1395-06-22 23:42
قدیمای یادشون هست وقتی لکسوس وارد بازار شد اولین بار کپی مشهود از بنز ال اس 400 را ارائه کرد ...... به کپی کاری ایراد نگیرید....
نقل قول کردن
+8 #21 پیام 1395-06-28 09:54
سلام دوستان من الان سه ماه لیفان 820 دارم راضی هستم از شتاب مصرف سوخت و نرمی ماشین پیشنهاد میدم شما هم این ماشین و بگیرین تو ماشین ایرانی و داخلی بهترین است . تو این رنج قیمت عالی هست
نقل قول کردن
-8 #22 سعيد 1395-07-02 09:52
من ليفان 820 خريدم
اون انتظار رو براي كساني كه به دنبال شتاب هستند براورده نميكنه بين دنده هاي اون خلاصي گاز وجود داره ضمنا هميشه خودروهاي چيني در سربالايي وسينه كش جاده شرمنده خودتون مقايسه كنيد با اين مبلغ اپتيما 2014 سوار شيد يا ماشين چيني وخودتون رو هم گول نزنيد معمولا كساني كه اين ماشينها رو ميخرن هميشه تعريف بيخود دارند من 6 ميليون زير قيمت ميفروشم با 6000كاركرد
نقل قول کردن
+11 #23 نعمت 1395-07-04 13:31
هر کی که میخاد یه ماشین داخلی خوب سوار بشه به نظر من 820 خیلی مناسب هست با این شرایط خوب اقساطی که گذاشته تحویل یک ماه. من خودم یه دونه اقساطی تحویل یه ماه از آقای میرزایی گرفتم واقعا راضی هستم
نقل قول کردن
-7 #24 مهمان 1395-07-06 19:07
عزیزای دلم آخه تا سراتو 2000 هست چرا این ماشین؟
حجم سی سی که مهم نیست؟؟؟؟
مهم اسب بخار هستش.
این ماشین با حجم 2400 تنها 157 اسب بخار تحویل میدهد.
این یعنی فاجعه در ساخت موتور.
سراتو 2000 سی سی با اسب بخار 160.
فریب ارقام را نخورید.
تازه این ماشین 157 اسب بخار تولید میکنه که مطمن باشید خیلی کمتر از اینها را میتونه به چرخها انتقال بدهد.وگرنه حداکثر سرعتش نمیشد 180
نقل قول کردن
-15 #25 امير حسين 1395-07-07 03:52
تو را به جان عزيز ترين كستون ليفان نخريند گور بابا ابشن اين عقده بازي مال ما ايرانيا است من ليفان ٦٢٠ دارم ٣ساله ١٠ ميليون خرجش كردم تا حالا ايا ابشن ارزش اين همه خرج و هروز تو تعمير گاه بودنا داره خودتنا گول نزنيند بخدا ١ماكسيما چپي مي ارزه به كل ليفان ٨٢٠
نقل قول کردن
+4 #26 علی 1395-07-08 11:58
به نقل از مهمان:
عزیزای دلم آخه تا سراتو 2000 هست چرا این ماشین؟
حجم سی سی که مهم نیست؟؟؟؟
مهم اسب بخار هستش.
این ماشین با حجم 2400 تنها 157 اسب بخار تحویل میدهد.
این یعنی فاجعه در ساخت موتور.
سراتو 2000 سی سی با اسب بخار 160.
فریب ارقام را نخورید.
تازه این ماشین 157 اسب بخار تولید میکنه که مطمن باشید خیلی کمتر از اینها را میتونه به چرخها انتقال بدهد.وگرنه حداکثر سرعتش نمیشد 180

این ماشین 230 کیلومتر رو کلیپش رو دیدیم
نقل قول کردن
-9 #27 پوریا 1395-07-16 13:10
سلام دوستان.من 820 دارم ماشین جالبی نیست زمانی ک روشن میکنید ترمز نداره ابشن هاش ناقصه مثلا صندلی راننده گرم کن داره صندلی شاگرد نداره صندلی راننده برقیه شاگرد نه الان صفر گرفتم دکمه برفش ک نمیدونم برای چیشه روشن نمیشه در صندوق عقبش رو باید محکم ببندی امروز دکمه ک رو دستگیره بود هنگ کرده بود در کل مسخرس واقعا
نقل قول کردن
+10 #28 حسین ملکی 1395-07-18 22:14
با سلام،نزدیک 4ماه ماشین را تحویل گرفتم،خیلی راضی هستم ترمز خوب،شتاب راضی کننده،نرم،بیصدا،مصرف بنزین معمولی،واقعا نسبت به قیمتش بی رقیبعه
نقل قول کردن
+7 #29 علي 1395-07-29 15:37
شما ملت كشتين منو. به حرف كي بكنم.
نقل قول کردن
+4 #30 حسن 1395-08-03 01:19
من این ماشینو خریدم خیلی عالیه
نقل قول کردن
0 #31 مهمان 1395-08-06 14:53
من میخوام ماشین بخرم بین لیفان820وتیگو5وتیوولی گرکردم لطفا کمکم کنید
نقل قول کردن
+6 #32 مهدی 1395-08-07 15:55
یک کلام ....شما رنج قیمت این ماشینو نکاه کنید ماشین 90میلیونی رو با ماشین بالای 100مقایسه نکنیدplz........ بعدشم این ماشین من سوار شدم حدود 6ماه عالیه ابشن های بروز جهره عالی و موتور قوی در نهایت .......عالیهههه
نقل قول کردن
-9 #33 جواد 1395-08-08 18:38
روی طراحی ظاهریش خیلی کار شده ( گول زدن مشتری)
ولی امنیتش مشخص نیست
اگر این شرکت یک خودرو در حد ماشینهای لوکس آلمانی( سه برابر ارزونتر) ارائه میده پس چرا تست تصادف اون مشخص نیست!
نقل قول کردن
+7 #34 شایان 1395-08-17 19:52
من ۴ماهه خریدم عالیه خدایی ضعف تعویض دنده هم نداره خدایی عالیه با ابهت بالا
نقل قول کردن
+8 #35 amir 1395-08-19 12:41
بابا ظاهر ماشین واقعا زیباست این دیگه بی انصافیه از دور بشینیم و نظر بدیم.دوستان مخالف یه بار سوار این ماشین بشن بعد نظر بدن.بعدش تو هر سایت ایرانی هم بگردید تو مقایسه این ماشین نظرشون مثبته .در کل این بار لیفان گل کاشته..باید دید تو دراز مدت چی میکنه
نقل قول کردن
-11 #36 نیکوکلام 1395-08-29 08:24
با سلام
من در نمایندگی این ماشین را فقط پشت فرمانش نشستم و تجربه رانندگی ندارم قدم 178 است صندلی را تنظیم کردم سرم به سقف تماس پیدا می کرد که حس بدی داشتم و هرچه صندلی را پایین دادم فایده نداشت یا خیلی عقب می رفت و از فمان فاصله می گرفت که بعث می شد دستها برای گرفتن فرمان کشیده بشه و اگر هم تنظیم می کردی سرم گیر می کرد به سقف از مسئول نمایندگی هم امد و امتحان کرد فرقی نکرد یکی از عوامل نمایندگی گفت ماشین های لیفان x50 هم همینطوره و از لیفان 820 بدتره و کلا سر گیرن
دوستان 820 آپشن های خوبی داره و متریال داخلش با کیفیت هستن و بسیار زیبا است تنها عیب ظاهریش به نظر من در کاپوت جلو که چند سات از چراغهای جلو بیرون زده و انگار در کاپوت بسته نشده
ولی مشکل سر گیر شدن را نمیشه کاریش کرد این را حتما در نظر داشته باشید
نقل قول کردن
+1 #37 mm 1395-08-30 12:45
سلام تمامی سایت ها رو بررسی کردم جایی تست تصادف و ایمنی قسمت جلو ماشین چیزی ذکر نشده ....کسی اطلاعاتی داره ...ضمنا من این ماشینو خریدم و دوست دارم اطلاعات کافی در خصوص ایمنی اون هم داشته باشم .قبلش میخواستم ریو 1400 بگیرم که خوب شد نخریدم نسبت به این ماشین ظاهر خیلی جالبی نداره و موتورش 1400 هست که واسه اون بدنه خیلی ضعیف هست در کل نسبت به پولی که دادم راضی هستم امیدوارم برای قطعات و خدمات مشگلی نداشته باشم ....
نقل قول کردن
-8 #38 هیربد 1395-08-30 18:10
یه مزدا 3 اتاق قدیم ژاپنی که خیلی از 820 ارزون تره رو با اپشن های اضافی که داره به 820 عوض نمیکنم مزدا 3 فوق الادست
نقل قول کردن
-7 #39 مجتبی 1395-09-06 10:23
ماشین کاملا مزخرفیه اصلا قابل اعتماد برای رانندگی در مسافتهای طولانی نیست با یک ایراد فنی باید منت نمایندگی رو بکشی که ماشین تو برای تعمیر قبول کنن و بدون هیچگونه پاسخدهی مناسب الاف بشی برای یکی دو هفته که ماشینت و ایا تحویل بگیری یا نه هنوز کارشناس فنی نظر داده یا نه خدمات پس از فروش این ماشین بسیار ضعیفه و امکان خرابی قطعات آن بسیار زیاد
من حدود 1300 تا با ماشین کار کردم که تو جاده خراب شد با هزار مشقت یک کفی گیر آوردم به نمایندگی آوردم شب تعطیلی بود متاسفانه ماشین رو تحویل نمیگرفتند و مجبور شدم برای جلوگیری از سرقت دو شب تو ماشینم بخابم
تازه روز شنبه که شده بعد از سه ساعت معطلی ماشین رو تحویل گرفتند و الانم که 10 روز میگزره پاسخگو نیستند میگن باید کارشناس چینی بیاد نظر بده حالا من موندم و جواب خانوادم که چرا مشین چینی خریدی یک چرخ ماشین ایرانی می ارزه به این چینی ها
نقل قول کردن
+11 #40 حسین ملکی 1395-09-16 15:24
با سلام،به نظر من به عنوان یک مصرف کننده،که بیش از 6ماه خودرو را استفاده میکنم،این ماشین فقط بدرد جاده ومسافرت میخوره،وفوق العاده است،تا این تاریخ چند مسافرت دور ونزدیک رفتم.
نقل قول کردن
+6 #41 ابی 1395-09-21 23:22
با سلام خدمت دوستان محترم من چند ماهی از این خودرو استفاده میکنم وتنها ضعف لیفان 820 در گیربکس اون هست و تاخیر پدال گازکه باعث میشه تعویض دنده هم تاخیر داشته باشه وبعضی از کاربران فکرمیکنن شتاب خودرو کم میباشد که برای رفع این مشکل میتوانید دنده را درحالت دستی قرار بدید وتغییر را احساس کنیدویه اشکال دیگه هم صدای زوزه گیربکس بعضی دندها مثلا 3 یا 4در دور بالای موتور هس که اینم صدای پمپ روغن گیر بکس میباشد ومشکلی ایجاد نمیکند.درکل با این قیمت بد نیست.
نقل قول کردن
+2 #42 جعفر 1395-09-22 20:47
باسلام خدمت عزیزان بنده نزدیک۶۰۰۰کیلومتربالیفان ۸۲۰ رانندگی کرده ام ازنظرفنی واقعا ماشین خوبی است فقط ایرادی که داره مربوط به قسمت مونتاژ است کهنشانگر سهل انگاری وعدم جدیت درکارتوسط کارکنان کرمان موتوراست مثلا ماشین من سیم درب باکش درهفته اول خراب شد یااینکهخارهای رکاب سرجاش نبودندیعنی اصلا نبسته بودند ویااینکه باوجود اینکه یک سرزوارسقف بستش کنده شده بود ولی همینجوری گذاشته بودند کهدرجاده بادبرده بود ومجبور شدم بخرمش.
نقل قول کردن
-14 #43 شجره 1395-10-12 09:36
سلام بنده یکی از آدمایی هستم که ولانسبت شماها خر شدم و صد روز قبل یه ماشین لیفان 820
با تبلیغات دهان پرکن خریدم و مثل سگ پشیمونم توی این مدت که فقط 900 کیلومتر با این ماشین رانندگی کرده ام و فقط راه نمایندگیو خونه رو باهاش طی کردم این ماشین صدتا عیب پیدا کرده که جالب اینجاست هیچ کس هم توجهی نمیکنه انگار میخواستن فقط پول شمارو بگیرنو بهتون بخندن از روز اول چراغهای ماشین خراب بخاری خراب سنسور عقب خراب جفت راهنما خراب کف پوشهای ماشین مثل گونی از همه جالبتر ماشین آب کم میکنه و چند ماهه میرم کسی محل سگ بهت نمی گذاره شماره تماسم رو میذارم مبادا فکر کنید شرکتهای خودروسازی دیگه اینارو نوشتن تا رقیباشونو از صحنه بیرون کنند
نقل قول کردن
-4 #44 سید 1395-10-14 13:10
چقدر نظرات متفاوته
راسیتش من الان جک جی 5 اتومات دارم مدل 94 با 25000 کیلومتر کارکرد دنبال این بودم که با یه لیفان 820 تعویض کنم ( به سه دلیل J5 چون 4 دنده اتومات مصرفش صده ای 10 میشه و کمی خنگی گیربکس تو تعویض دنده داره صدای زوزه هنگام سنگین کردن دنده داره و هم از نظر ظاهر از لیفان 820 ضعیف تره )
بنظر شماها چه کنم ؟؟؟
نقل قول کردن
-12 #45 منصور 1395-10-18 19:12
با سلام با این پول شما کمری2009 میتونین بخرین میان سریع اقساطی میکنن بعد از چند وقت ماشین 91 میلیونی که 110 میلیون پول دادین را 70میلیون قیمت میکنن و میگن این ماشین چینی کسی هم این ماشین را نمیخره برین یه ماشین خارجی دست دوم با سود 40 درصد بخریییین .این ماشینهای چینی مفت گرون هست فقط جیب دلال های ایرانی که فقط دنبال پول مردم هستن را پر میکنین واقعا با 91 میلیون شما این ماشین را میخرین ؟ cry
نقل قول کردن
+1 #46 حمید 1395-11-18 13:22
چه آشفته بازاریه.مخلص کلام اینکه اونی که چینی داره امروز خوشحاله ولی آیا درآینده هم راضی خواهد بود.درمقالات خودرو به تست سرعت وغیره وچه آپشنی داره میپردازن ولی اینکه قطعات موتوروگیربکس از چه آلیاژی درست شده وکیفیت اونا در گذر زمان چگونه اس ودرصورت خرابی آیا شعب اونها پاسخگو هستند نمره اونا چنده صحبتی نیس.گاهی وقتها امر برما مشتبه میشه وقبول میکنیم که خوب پولمون نمیرسه والا میرفتیم مثلا هیوندا میخریدیم.مسائل اقتصادی ازمسائل سیاسی آبشخور دارند.
نقل قول کردن
-2 #47 جلیل 1395-11-20 23:10
خدمات پس از فروششون خیلی خیلی گرووونه.به خدمات پس از فروش که میرسه پول ماشین های ژاپنی و کره ای رو میدی!
نقل قول کردن
-3 #48 حميدي 1395-11-23 00:49
سلام دوستان من از خريد اين ماشين منصرف شدم بعد از ماهها مطالعه رفتم سراغ اوناهايي كه ليفان ٨٢٠ خريدن و ماشين خراب شده چه مصيبتي كشيدن
نقل قول کردن
+9 #49 حسین ملکی 1395-11-24 20:07
با سلام خدمت اقای حمیدی این ماشین تو رنج قیمتی خود بی نظیر است هر کسی اطلاعات به شما داده اصلا سوار این ماشین نشده مثل بنده خدا اقای شجره
نقل قول کردن
+9 #50 احسان 1395-11-28 09:44
با سلام- من از کسانی دلخورم که حتی این خودرو رو از نزدیک ندیدن و نظر میدن که فلان جاش کجه اونجاش تنگه و سر به سقف میچسبه- اخه عزیزم برا ی گفتن دروغ مگه پول میگیری- اصلا خودروی چینی بد-ولی کسی بیاد نظر بده که سواری این خودرو رو درک کرده- و کسانی هم هستند همچین از خودرو تعریف میکنن انگار اس 500 خریدن-نمیدونم چرا رفتار ما اصلا واقع گرایانه نیست- اره با 90 تومان میشه یه کمری یا ازرا 6-7 سال کارکرد خرید اما من اونو به یه خودرویی که مشخصات فنی نزدیکی به اونها داره با 5 سال گارانتی ترجیه نمیدم-ولی باید گفت خودروهای چینی گرونن و به خصوص خدمات پس از فروش افتضاح و گرون-البته در ایران دروغ از بالا به پایینه -مثلا سطح کیفی ساندرو بالاتر از اس 5 یا هم اندازه ویتاراست- خنده داره- دیگه ادم وقتی تو خودرو میشینه از جنس متریال و کیفیت سواری میفهمه دارن اوهام میگن-
نقل قول کردن
0 #51 جمالی 1395-11-28 18:04
سلام دوستان
من تصمیم دارم یک دستگاه لیفان 820 بخرم ، لطفا دوستان از کشش موتور در سربالایی و صدای گیربکس توضیح دهند .
چون قبلا بنده J5 خریدم ولی چون در سربالایی کشش نداشت و صدای زوزه گیربکس داشت پس از یک هفته فروختم.
ممنون میشوم توضیح دهید
نقل قول کردن
+2 #52 مهران 1395-12-17 22:15
بخدا موندم چیکار کنم
لیفان بخرم یا اس ۵ بخرم
در حد ۹۰ تومن چی بخرم
تروخدا کمکم کنید
نقل قول کردن
-3 #53 اميد 1395-12-18 10:53
به نقل از مهران:
بخدا موندم چیکار کنم
لیفان بخرم یا اس ۵ بخرم
در حد ۹۰ تومن چی بخرم
تروخدا کمکم کنید

شما يدونه جيلي تميز پيدا كن بسيار بهتره
نقل قول کردن
+1 #54 انوش 1396-01-09 16:32
سلام من لیفان 820 دارم و کاملا هم ازش راضی هستم و هیچ ایرادی نداره این ماشین
نقل قول کردن
-2 #55 محمد 1396-01-13 21:06
به نقل از مهمان:
با جمع کنین این چرت و پرت هارو
این ضعف خوروهای داخله کهه فک میکنین اینا عالین.بابا بعد پن شیش ماه شروع میکنن به ایراد باز کردن چشاتونو باز کنین ببینین این آشغال هارو به قیمت خودرو خوب به ما میدن.تورو خدا برین ببینین تو دنیای خودرو چه اتفاقاتی میفته و ما کجای کاریم
زیادم خودتونو خسته نکنین مثلا ای با کمری
ایکس شصت با سانتافه و جک اس 5 با توسان اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قابل مقایسه نیستن

عزیز جان قابل مقایسه نیستن، اما بگم من ۲ ساله برلیانس دارم و هیچ ایرادی پیدا نکرده، خدا رو شکر. قیمت هم مهمه
نقل قول کردن
+4 #56 آرش 1396-01-24 18:32
ماشین فوق‌العاده خوبیه، کسانی دارند کاملاً راضی هستند، کسانی که تا بحال سوار نشدند ناراضی، جناب ... هم تمام ماشین های چینی را مدتی است خریده اند و مثل..... پشیمان هستند،
نقل قول کردن
-3 #57 علی 1396-02-04 16:36
اقاماشین چینی،یعنی ماشین بی ریشه بی پدرمادر،ذهن مردم ایران هم به چینی هاخوب نیست،خالاهرچقدرهم تبلیغ کنیدوتعریف کنیدفایده نداره
نقل قول کردن
-1 #58 محسن 1396-02-05 23:35
به نقل از احسان:
با سلام- من از کسانی دلخورم که حتی این خودرو رو از نزدیک ندیدن و نظر میدن که فلان جاش کجه اونجاش تنگه و سر به سقف میچسبه- اخه عزیزم برا ی گفتن دروغ مگه پول میگیری- اصلا خودروی چینی بد-ولی کسی بیاد نظر بده که سواری این خودرو رو درک کرده- و کسانی هم هستند همچین از خودرو تعریف میکنن انگار اس 500 خریدن-نمیدونم چرا رفتار ما اصلا واقع گرایانه نیست- اره با 90 تومان میشه یه کمری یا ازرا 6-7 سال کارکرد خرید اما من اونو به یه خودرویی که مشخصات فنی نزدیکی به اونها داره با 5 سال گارانتی ترجیه نمیدم-ولی باید گفت خودروهای چینی گرونن و به خصوص خدمات پس از فروش افتضاح و گرون-البته در ایران دروغ از بالا به پایینه -مثلا سطح کیفی ساندرو بالاتر از اس 5 یا هم اندازه ویتاراست- خنده داره- دیگه ادم وقتی تو خودرو میشینه از جنس متریال و کیفیت سواری میفهمه دارن اوهام میگن-

آقا احسان سازمان کیفی ماشینارو در رنج قیمتیه متفاوتی بررسی میکنه ،ساندرو دررنج قیمتی زیره ۵۰ میلیون تونسته ۴ستاره کیفی رو از ۵ ستاره بگیره ماشینه با کیفیتیه ولی در رنج قیمتیه خودش
نقل قول کردن
-1 #59 سعيد 1396-02-06 09:46
توصيه اكيد بنده در نخريدن اين ماشين است. كرمان خودرو بدترين خدمات پس از فروش را ارائه داده و پاسخگو نيست. ششم ارديبهشت 96
نقل قول کردن
+4 #60 علی 1396-02-16 11:14
من حدود 2 سال هست که ایکس 60 دارم . بسیار خودرو خوب و سره حالی هست .به نظر من خودروهای چینی به مراتب بهتر از خودروهای ایرانی هستند .
نقل قول کردن
+2 #61 مهدی 1396-02-20 23:43
صنعت خودرو سازی ما چقدر عقب افتاده است که ماشینای آشغال چینی رو باید وارد کنیم واقعا واسه خودم متأسفم که چنین صنعتی داریم. ننگ بر این صنعت. فقط ادعا و همچنان ادعا
نقل قول کردن
+1 #62 رضا 1396-03-05 17:42
سلام
واقعا ازتون خواهش میکنم یک راهنمایی درست بکنین
میخوام در رنج قیمتی لیفان۸۲۰ ماشین بخرم
آیا خودرو خوبیه و اینوه در سربالایی و سینه کش جاده خوبه و در آخر خدمات و گارانتی این ماشین به چه صورت عمل میکنن
نقل قول کردن
+3 #63 فرزاد 1396-04-12 15:57
سلام نمیدونم چرا تادست ایرانی میادتوکارهمش دزدی میکنن کرمان موتور توهمچیه820دزدی کرده سنسور پارک جلو اینه تاشوبرقی سردکن صندلی راننده گرم کن صندلی کنارراننده همرو برداشتن وتازه قیمتشم گرون کردن ایناتازه ازظواهرشه معلوم نیس توباطنش چه دزدیایی کردن
نقل قول کردن
-1 #64 ميثم 1396-04-23 16:58
به نقل از رضا:
سلام
واقعا ازتون خواهش میکنم یک راهنمایی درست بکنین
میخوام در رنج قیمتی لیفان۸۲۰ ماشین بخرم
آیا خودرو خوبیه و اینوه در سربالایی و سینه کش جاده خوبه و در آخر خدمات و گارانتی این ماشین به چه صورت عمل میکنن


سلام به نظر من تو اين رنج قيمت سراتو سايپا خيييلي بهتر از اينه
من خودم سراتو آپشنال چند ماهي هست خريدم واقعا ازش راضيم هماهنگي گيربكسو موتور قدرت موتور شتاب كيفيت سواري و... چيني افت قيمت زيادي داره و بي كيفيت البته من اين ماشينو نداشتم
نقل قول کردن
-1 #65 فرزاد 1396-04-24 23:08
به نقل از ميثم:

سلام به نظر من تو اين رنج قيمت سراتو سايپا خيييلي بهتر از اينه
من خودم سراتو آپشنال چند ماهي هست خريدم واقعا ازش راضيم هماهنگي گيربكسو موتور قدرت موتور شتاب كيفيت سواري و... چيني افت قيمت زيادي داره و بي كيفيت البته من اين ماشينو نداشتم

سراتو که شکل ظاهریش خیلی زشته موتورشم ضعیفتره قیمتشم بالاتره لیفان820خیلی سره ازسراتوسایپا
نقل قول کردن
-1 #66 علی 1396-04-26 12:17
به نقل از رضا:
سلام
واقعا ازتون خواهش میکنم یک راهنمایی درست بکنین
میخوام در رنج قیمتی لیفان۸۲۰ ماشین بخرم
آیا خودرو خوبیه و اینوه در سربالایی و سینه کش جاده خوبه و در آخر خدمات و گارانتی این ماشین به چه صورت عمل میکنن

اگه گاز رو تخته کنین میبینین برای این ماشین سربالایی اصن معنا نداره
نقل قول کردن
-1 #67 سینا 1396-06-10 14:21
سلام، وقتتون بخیر، میزان نفوذ صدای باد و محیط در سرعتهای بالای ۹۰ تا آزار دهنده و قابل توجه هست یا از بقیه ماشینهای تولید داخل بهتره و در حد یه ماشین ۹۰ تومنی مناسب هستش؟
نفوذ صدای موتور در دورهای بالا چطور؟
نقل قول کردن
+2 #68 محسن 1396-07-02 23:44
با سلام خدمت دوستان
به نظر بنده خرید هر ماشین بستگی به انتظار شما از اون ماشین داره من شخصا حاضرم ماشینی با امکانات کمتر داشته باشم ولی رنگ تعمیرگاه و نبینم و سواری لذت بخش و نرمی و تجربه کنم به همین خاطر من با این رنج قیمت تویوتا کمری دست دوم رو انتخاب میکنم که هم سواری لذت بخشی داره هم با تعمیرگاه بیگانه اس و مصرف پایینی داره البته این نظر شخصی من در هر صورت امیدوارم هر کسی هر ماشینی میخره ازش لذت ببره و چرخش مدت طولانی بچرخه براش
یا علی
نقل قول کردن
-11 #69 علیرضا آقابزرگ 1396-07-11 13:51
سلام،درآذرماه1395 خودرولیفان 820خریدم ودرطول9ماه 4بارتوسطامدادخودروبه تعمیرگاه منتقل شدموبیش از16بارمراجعه جهت تعمیرات اساسی به نمایندگی با وجود تعویض غربیلک کامل فرمان،TCUکامپیوتر در چند مرحله،سنسورها و سیم کشی و تعویض گیربکس کامل و...از تعمیر اساسی آن عاجز بودندو سیستم ترمز آن در مواقع اضطراری معیوب بود ،لنت ترمز 4 چرخ را 300.000تومان تعویض کردم ولی درست نشد نمایندگی تقاضای دیسک چرخ جلو را در برج 2 دادولی بعد از 4 ماه تامین قطعه نشد ،در اعتراض ما به صدای کمپرسور خراب کولر و صدای چرخها و داشبورد و کنسول به ما میگفتند که صدای ضبط را زیادکن و بعد ازشکایت در ارگانهای مربوطه خودرو را پس گرفتند و مبلغ 11.000.000تومان افت قیمت از من کسر کردند ،خودرو کرمان موتور معیوب بوده وایرادسیستمی و برقی داشته ،کرمان موتور از تعمیر آن عاجز بوده،ضرر افت قیمت کسر کرده اند،منصفانه است ،لطفا در ویترین افتخارات کرمان موتور این ظلم به مشتری را قرار دهید
نقل قول کردن
-2 #70 علی 1396-09-13 12:29
اگه خراب شد قطعه نیست، بخواب از چین بیاد،
نقل قول کردن
+6 #71 محمد 1396-10-26 09:31
این ماشین رخ زیبایی داره و بیشتر مصرف کننده ها به نرمی این ماشین معتقدند اپشنهاش هم که خوبه پس باید ماشین خوبی باشه من یکی ثبت نام کردم
نقل قول کردن
+1 #72 مهدی 1396-12-20 03:54
سلام دوستان من نمی‌دونم چرا ایرانیها اینجورین آقای که میگی صدتا ایراد داره من ده تا نمایندگی سر زدم و از اونایی که دارن اطلاعات گرفتم اکثریت راضی هستن حالا امکان داره یه ماشینی یه ایراد جزئی پیدا بکنه ولی خدایی خودمون گول نزنیم نمایندگی ایران‌خودرو پژو یا سمند صفر پرشیا این پشکل ریخته سره هزاران ایراد موتور وگربکس که خودم یه صفر ۴۰۵ رو سر هزار کیلومتر گیربکس عوض کردم ۲ ملیون خرجش کردم با دوتومن یعنی ۴۵۰۰ ضرر فروختم این چه منطقی که شماها دارید دارن دهنمونو صاف میکنن با ماشین های ایرانی ۴۰۵ پرشیا سمند دنا که تربوشو باید ۶۵ ملیون پول بدی واقعا!!!!!! ۸۲۰ تو رنج قیمتی مناسب هست من از خیلیا تحقیق کردم انشالله هرکی هرچی میخره چرخش بچرخه
نقل قول کردن
+5 #73 موسی م 1396-12-20 14:25
من این ماشینو یه هفتس خریدم. خیلی هم عالیه. نسبت به پولی که میدی. با سوناتا وای اف 2015 که اقوام داره مقایسه کردم. کیفیت اونو نداره ولی خوب نصف اون پول میدی. 80 درصد آپشنای اونو داره. یکی که آزرا سوار شده بود میگفت موتورش در حد آزراست البته این نظر اون بود.من که واقعا راضیم. حتی آپشنی که جایی ندیدم بگن اینه که زیر صندلی های جاو یه کانال 3 تایی داره که باد کولر رو میرسونه به سرنشینای عقب. دیگه اینکه دکمه روی روی دسته درب راننده فقط برای قفل کردن دربهاست. موقع بازکردن کافیه دستگیره رو لمس کنی قفل دربها باز میشه ولازم نیست هیچ دکمه ای بزنی بلکه فقط با یه لمس البته باید کلید همرات باشه. تعویض دنده اش احساس کمی داره .مصرفش بیرون شهر حدود 8 تاس وداخل 9.5 فعلا که اب بندی نشده.عقب راحت 4 نفر میشینه.به نظر من که چین کیفیتش تغییر کرده .الان گوشی اپل رو هم چین میزنه. به ماشینای ایرانی مثا دنا پلاس توربو اتومات که بخوان 60 تا بدن خیلی سرتره .
نقل قول کردن
+7 #74 پیمان 1396-12-21 00:38
من بتازگی یدونه لیفان ۸۲۰ گرفتم
قبلا هم ماشین کره ای داشتم
لیفان ۸۲۰ واقعا عالیه
چیزی نسبت به خودش کم نداره
افرادی که بدون اطلاع حرف میزنن یبار یدونه ماشین صفر از ایرانخودرو یا سایپا بخرن بعد متوجه میشن که چه گفتن ///
نقل قول کردن
+5 #75 مهدی 1396-12-22 01:42
پیمان خدایی عجب حرفی زدی آره داداش یه ماشین از سایپا یا ایران‌خودرو بخرید متوجه میشید چی میگیم به مولا ماشین خشک اینا رو میگیری هزار تا ایراد داره خدا وکیلی ۲ سال دیگه از ژاپن یا آلمان بالا نزنم هم ردیف اونا میشن خیلی خوب رشد میکنن یا علی موفق باشید
نقل قول کردن
0 #76 م . ا 1397-02-08 16:08
سلام من ميخوام يه دونه بخرم چه كار كنم نظرات متفاوته اگه نمايندگي اذيت ميكنه نگيريم بهتره
نقل قول کردن
+6 #77 سعید 1397-02-22 01:17
الان ۳ ماهه این ماشینو دارم
قبلا سراتو سفارش کویت داشتم چند ماهی هم اپتیما ۲۰۱۴ سوار بودم .
بدون اغراق باید بگم شاید ۱۰ درصد از لحاظ شتاب کمتر اپتیمای قبلیمه .
تو ترمز حرف نداره .تو پیچهای سنگین لمبور تو کوهستان اصلا" حس نکردم تعادلش منو حیرت زده کرد.
بخاطر بدهی اپتیمامو فروختم وبه توصیه دوستم اینو خریدم واولش تا یک هفته دل چرکین بودم حالا بعد ۳ ماه واقعا" راضیم.اصلا" فریب تبلیغاتچیهای خودروسازای داخلیو نخورین اونا تو همه سایتها و گروهها مزدور دارن
نقل قول کردن
+2 #78 رضا 1397-03-20 17:55
به نقل از hadi:
دوستان من جک اس فایو دارم خواستم ببینم بالیفالن ۸۲۰ عوض کنم یا اینکه جک رو بزارم

دادا جک s5 کابین خشکی داره. لیفان بهترههه
نقل قول کردن
0 #79 صبا 1397-06-10 12:50
سلام چند ماهی میخام لیفان 820 بخرم انتقادات و پیشنهادات را خوندم. از ظاهر ماشین خوشم میاد ولی فنی را دل چرکینم چیکار کنم بخرم یا نه
نقل قول کردن
0 #80 محمدمتین حمیدی 1397-09-16 20:30
[باهات موافقم خیلی خوبهquote name="مهدی"]بهترین ماشینه lol
نقل قول کردن
0 #81 Majid 1398-02-26 00:49
با سلام نمیدونم چرا ماشین من اول صبح که روشن میکنم ترمز خیلی خیلی ضعیف کار میکنه یه جورای اصلا نمیگیره تا چنددقیقه اینطوره تا چندتا ترمز بزنم بعد خوب میشه ماشین 820 صفر گرفتم کلا 8هزارتا کارکردا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

▼ (اسکرول کنید...)

مطالب فنی و آموزشی

آخرین مطالب جدید شده
نمونه سئوالات آزمون مهارتی گازسوز کار ایساکو
نمونه سئوالات آزمون کارشناس فنی ایساکو
نمونه سئوالات آزمون مهارتی مکانیک ایساکو
راهنمای عیب یابی و تعویض فنرلول و کمک فنر عقب برلیانس H200/H300/Cross
دیکشنری لغات و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی/فارسی مکانیک
راهنمای عیب یابی و پیکربندی سیستم مالتی پلکس SMS سمند با ایکودیاگ
راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم گرمایش و تهویه هوا (خنک کننده) X33
تور درون کارخانه Koenigsegg
دوره آموزشی کولر خودرو
هیولای داکار (پژو 2008 DKR)
معرفی و مشخصات موشک بالستیک ذوالفقار
معرفی و شرح برخی سیستم های خودرو سنگین دیزل کراز
راهنمای تعمیرات و کدهای خطای سیستم های الکتریکی مزدا3
نمایش تفاوت عملکرد 206rc با استفاده از سیستم ESP/ASR و بدون آن
جزوه دوره آموزش گارانتی ایساکو
راهنمای تعمیرات موتور دوو سیلو
دستورالعمل عیب یابی و تعویض قطعات کولر برلیانس
دستورالعمل عیب یابی و تعویض دینام آلترناتور برلیانس
دستورالعمل عیب یابی و تعویض استارتر برلیانس
نمونه سئوالات آزمون مهارتی تعلیق و جلوبندی ایساکو
آموزش نحوه بازبینی و تست وایر شمع خودرو
فیلم دوربین مداربسته از سرقت کامپیوتر پژو 206
معرفی، نقد و بررسی لیفان 820
مقدمه ای بر سیستم انتقال قدرت دستی اتوماتیک شده (AMT)
نمونه سئوالات آزمون مهارت شغلی مکانیک ایساکو
جدول عیب یابی CNG
نمونه سئوالات آزمون مهارتی برقکار ایساکو
آشنایی با موتور الکتریکی
راهنمای تعمیرات و سرویس مجموعه موتور BM15L خودروهای گروه H200وH300 سایپا
انواع قفل دیفرانسیل
شرح دیفرانسیل و عملکرد انواع آن
جزوه آموزشی سیستم صفحه نمایش Head Up Display پژو 508
راهنمای تعمیرات و عیب یابی موتور TU5-JP4 پژو405، پارس و سمند
کتاب درسی کاربرد و سرویس تراکتور
کارکرد دیفیوزر ، اسپویلر و اسپلیتر در خودرو
آموزش ترمیم صندلی چرمی خودرو
رقابت HUMMER H1 و تانک لئوپارد
راهنمای کامل تعمیرات چری تیگو5
kavoshtools

براساس کلمه کلیدی جستجو کنید

یک ویدیو تصادفی از کانال کارگیک


[ aparat کانال رسمی کارگیک در آپارات ]

[ telegram کانال رسمی کارگیک در تلگرام ]

[ facebook کانال رسمی کارگیک در فیسبوک ]

skp
rahro

آخرین آگهی ها

آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
تلفن آموزشگاه : 70-77199569-021 مشاوره و ثبت نام : مهندس کام ...
دیاگ همراه و هوشمند I-MAX محصول جدید شرکت ماشین سافت میباشد ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
سامانه خدمات خودرو در محل كاپيتان كار ...
آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با سابقه 14 ساله در زمینه آموزش دو ...
اموزش تخصصی برق خودرو -تعمیرات ECU-مالتی پلکس-تنظیم موتور- م ...
دوره تخصصی خودروهای هیبرید 09123386580 ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه فنی دنیای خودرو در سال ۱۳۸۳ بامجوز رسمی از سازمان ف ...
آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با سابقه 14 ساله در زمینه آموزش دو ...
پخش انواع شمع های ایرانی و خارجی خودرو به قیمت کارخانه ...
تجهیزات آموزشی برق و مکانیک خودرو از شرکت توان قدرت مامطیر ...
قیمت دستگاه تنظیم باد دیجیتال فروش درجه سنجش باد اتوماتیک خ ...
این فایل ، فایل ریمپ خودرو پژو 207i با موتور 1600cc گیربکس ا ...
فایل ریمپ چیپ آموزش نحوه تیونینگ ریمپ پژو 405 xu7 تقویت موت ...
الکتروصنعت پارس مبین ، تولید کننده لوازم و تجهیزات تعمیرگاهی ...
آموزش باطری سازی کامیون تعمیرات تخصصی اسکانیا ولوو ایسوزو ال ...